آفتاب

قزوین ظرفیت‌های خوبی برای طرح‌های اشتغالزایی دارد

قزوین ظرفیت‌های خوبی برای طرح‌های اشتغالزایی دارد

دبیرکل خانه کارگر کشور گفت: استان قزوین ظرفیت های خوبی برای کاهش بیکاری و اجرای طرح های اشتغالزایی دارد که با برنامه ریزی مدون و هدفمند می توانیم آن را اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب روز  گذشته (سه شنبه نهم آبان) در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان  قزوین که با حضور علی ربیعی وزیر تعان، کار و رفاه اجتماعی و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در استان قزوین شاهد افت تعاونی ها هستیم، کم توجهی و اجرا نشدن قانون و اجرای اشتباه قانون مشکل ساز شده است.

وی افزود: یک زمان واحد تولیدی را از مالیات معاف می کنیم و وقتی یک تعاونی شکل گرفت میدان رقابت را با گرفتن مالیات محدود می کنیم.

محجوب بیان کرد: در شهرستان بوئین زهرا کار زیاد شده و ظرفیت زیادی برای ایجاد شغل دارد اما با مشکلات زیادی در این منطقه مواجهیم.

وی با بیان اینکه کارخانه بزرگ کاشی و سرامیک در منطقه بویین زهرا بحران دارد، افزود: منطقه بوئین زهرا نیازمند توجه بیشتری است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس بیان کرد: باید از ظرفیت های خوب استان قزوین برای حل مشکلات اشتغال و بیکاری بخوبی استفاده کنیم تا کارها شتاب گیرد.

کد N1786084

وبگردی