آفتاب

تجاوز به دختر 18 ساله در بازداشتگاه | آزار جنسی دختری که به جرم مصرف ماری جوانا دستگیر شد

تجاوز به دختر 18 ساله در بازداشتگاه | آزار جنسی دختری که به جرم مصرف ماری جوانا دستگیر شد

تجاوز به دختر 18 ساله در بازداشتگاه | دختر جوان آمریکایی که به جرم مصرف ماری جوانا دستگیر شده بود، در حالی که دستبند به دست داشت، در بازداشتگاه پلیس نیویورک مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفت. آزار دختر 18 ساله در بازداشتگاه، برگی دیگر به دفتر رسوایی های پلیس آمریکا افزود..


بیشتر بخوانید: آزار جنسی زن شوهردار .

یک دختر جوان که به دلیل مصرف ماری جوانا دستگیر شده بود، در بازداشتگاه در حالی که دست بند به دستش بسته شده بود مورد اذیت و آزار قرار گرفت.

دو افسر پلیس شهر نیویورک آمریکا به اتهام اذیت و آزار یک دختر 18 ساله تحت پیگرد قرار گرفتند. این دو مامور پلیس، دختر جوان را  در بازداشتگاه در حالی که دستبند به دست داشت مورد اذیت و آزار قرار دادند. آنا چامبرز به دلیل مصرف ماری جوانا دستگیر شده بود.

ادی مارتین و ریچارد هال بعد از این اتفاق اکنون از کار معلق شده اند  و  در بازداشت به سر می برند. این دو مامور اتهام خود را رد نکرده اما گفته اند که با رضایت این دختر اقدام به این کار کرده اند.

مایکل دیوید، وکیل چامبرز در این خصوص گفت: " این دختر در حالی که دستبند به دستانش بسته بود  مورد آزار و اذیت قرار گرفت. موکل من می خواهد همه بدانند که رضایت وی در خصوص این اقدام بیشرمانه، دروغی بیش نیست."

گفتنی است؛ قرار است دادگاه محاکمه  این دو مامور پلیس آمریکا که تاکنون عکسی از آنها منتشر نشده است هفته آینده برگزار شود.
کد N1786022

وبگردی