آفتاب
با وفا در گفتگو با مهر:

فرنگی‌کاران مدعی جهان در رده امید هستند/ شناختی از حریفان نداریم

فرنگی‌کاران مدعی جهان در رده امید هستند/ شناختی از حریفان نداریم

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید ایران معتقد است بسیاری از رقبای اصلی در رقابتهای جهانی این رده، همان فرنگی‌کاران مدعی در رده بزرگسالان هستند.

حمید باوفا در حاشیه برگزاری اردوی تیم کشتی فرنگی امید برای حضوردر رقابتهای جهانی لهستان به خبرنگار مهر گفت: اردوی آماده سازی از روز ۳۰ مهر آغاز شده و تا ۱۲ آبان ماه در خانه کشتی تهران جریان دارد. زمان زیادی برای آماده سازی نداشتیم، اما حضور اکثر بچه های تیم امید در اردوی جوانان وبزرگسالان توانست تا حد فراوانی در روند رو به رشد آنها تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به این موضوع که شناخت زیادی از سطح مسابقات و حریفان اصلی وجود ندارد، گفت: این مسابقات برای نخستین سال است که از سوی اتحادیه جهانی برگزار می شود و در نتیجه هیچ شناختی از سطح مسابقات و حضور حریفان نداریم، اما چون بسیاری از مدعیان اصلی کشتی فرنگی جهان در همین رده هستند، پیکارهای سخت و نزدیکی را پیش بینی می کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید ایران در پایان اظهار داشت: ما در هر وزن علاوه بر ملی پوشان اصلی خودمان، سه حریف تمرینی را هم به اردو دعوت کردیم تا روند تمرینی مطلوبی داشته باشیم. ضمن اینکه بچه ها تا زمانی که در کوران تمرینات نباشند، عیار واقعی شان مشخص نمی شود.

رقابتهای جهانی کشتی در رده سنی امید در روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه در شهر بیدگوشچ کشور لهستان برگزار می شود.

کد N1785108

وبگردی