آفتاب

جمع‌آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر و ۱۰۰ خرده فروش موادمخدر

جمع‌آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر و ۱۰۰ خرده فروش موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از اجرای مرحله اول طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و روان گردان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: برابر تدبیر سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و در راستای ارتقای امنیت محلات و پاسخ به مطالبات شهروندان مرحله اول طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و روانگردان صبح امروز با حضور یگان‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد تهران بزرگ در محلات مولوی، شوش و هرندی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضمن جمع آوری معتادان متجاهر نسبت به انتقال آنان به مراکز بازپروری اقدام شد.در طرح امروز بیش از ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و حدود ۱۰۰ نفر از خرده فروشان مواد دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت بیان داشت: برابر تدابیر اتخاذ شده ماموران پلیس در محلات پاک سازی شده مستقر می شوند تا دیگر شاهد حضور مجدد معتادان متجاهر نباشیم.

سرهنگ بخشنده خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در سایر محلات تهران نیز بزودی آغاز می شود و شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ نسبت به اعلام حضور و تجمع معتادان و فروشندگان مواد اطلاع رسانی کنند تا پلیس اقدامات لازم را انجام دهد.

کد N1785011

وبگردی