آفتاب
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

اردکانیان ایده‌های نو دارد / او ابتدا باید وضعیت آب کشور را کنترل کند تا اوضاع از این بدتر نشود

اردکانیان ایده‌های نو دارد / او ابتدا باید وضعیت آب کشور را کنترل کند تا اوضاع از این بدتر نشود

بدری با اشاره به مسئولیت های اردکانیان در رده های بین المللی گفت: او در بخش آب ایده های نویی دارد که می توان از آنها در مدیریت آب کشور بهره برد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به توانمندی وزیر پیشنهادی نیرو در حل معضل آب کشور اظهار داشت: او با توجه به رزومه و مسئولیت هایی که تاکنون در بخش های مختلف به خصوص در حوزه آب داشته فردی توانمند بوده و می تواند مشکلات این بخش را حل کند.

وی با اشاره به مسئولیت های اردکانیان در رده های بین المللی خاطرنشان کرد: او در بخش آب ایده های نویی دارد که می توان از آنها در مدیریت آب کشور بهره برد.

بدری تصریح کرد: اکنون که مسئله آب کشورهر روز به بحران نزدیکتر می شود او با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که دارد، می تواند آن را مدیریت و سامان دهد و اکنون که آب به بحران نزدیک می شود ایشان می تواند خوب آنرا مدیریت کند و وضعیت آب کشور را سامان دهد.

وی برنامه ریزی برای آبهای تجدیدپذیر و زیر زمینی را از اهم برنامه هایی عنوان کرد که باید وزیر جدید مورد پیگری قرار دهد.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: اردکانیان می تواند از نفوذ خود در دولت استفاده کرده و نسبت به اصلاح الگوی کشت و آبیاری مکانیزه در تمام کشور مبادرت ورزد و در ابتدای امر باید شرایط آب کشور را کنترل کند تا اوضاع ازاین بدتر نشود و سپس برنامه های بهبود بخشی وضعیت آب کشور را آغاز کند.

 

 

کد N1784227

وبگردی