آفتاب

مرکز خرید فستیوال پاتایا

مرکز خرید فستیوال پاتایا

بزرگترین مجتمع خرید ساحلی آسیا ، اینجا در پاتایا قرار گرفته است. 7 طبقه با بیش از 200 بوتیک و مغازه که مجموعه ای از برندهای مطرح جهان را در خود جای داده است .

مرکز خرید فستیوال پاتایا
بزرگترین مجتمع خرید ساحلی آسیا ، اینجا در پاتایا قرار گرفته است. 7 طبقه با بیش از 200 بوتیک و مغازه که مجموعه ای از برندهای مطرح جهان را در خود جای داده است . جدیدترین لباسهای مد روز و لوازم الکترونیکی را از اینجا میتوانید تهیه کنید. این مرکز خرید به جاده ساحلی هم راه دارد. تور پاتایا و بازدید از جاذبه های منحصر به فرد آن را پاییز امسال از دست ندهید

دبی مارینا
دبی مارینا تفرجگاه ساحلی مردم دبی ، نام محله ای لوکس در  دبی است. دبی مارینا با الهام از مالس کریک در ونکوور کانادا ساخته شده است . این محله شامل برج های مسکونی در اطراف یک دریاچه مصنوعی به طول 3 کیلومتر است . گفته می شود این برج ها ظرفیت جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر را دارد. اگر این پروژه نهایی شود ، بزرگترین مارینا ساخته دست انسان می شود . در فصل پاییز تور دبی یکی از محبوب ترین تورهای گردشگران است

غذاهای استانبول
قرار گیری استانبول در کنار تنگه بسفر ، سبد غذایی مردم استانبول را مملو از غذاهای دریایی کرده است. یکی از غذاهای پرطرفدار و پر زرقو برق و رد عین حال خوش طعم و اقتصادی ، بالیک اکمک است که ماهی سرخ شده در روغن زیتون  یا کره است که با مخلفات خاص خودش ارائه می شود. رایحه این غذت در محلاتی چون کارکوی و امین انو که نزدیک ساحل هستند ، همواره میپیچد. پیشنهاد میکنیم تور استانبول  امسال حتما یکروز در کنار پل گالاتا بنشینید و ساندویچ بالیک اکمک تان را در حالی که مناظر جذاب و دیدنی استانبول را نظاره میکنید ، بخورید.

آبشار Dudhsagar  هند
هند کشوری شلوغ و پهناور بوده و همیشه پر از سروصدا و رفت و آمد است.اما در این میان دیدنی های وجود دارد که شما را از این شلوغی ها جدا میکند. یکی از این دیدنی ها آبشار دودهسگار در گوا است.
دودهسگار جزو 100 آبشار مرتفع دنیاست و سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن میکنند.
دودهسگار در کلمه به معنای "دریای شیر" است چرا که به دلیل شدت جریان آب،آب به رنگ شیری درمیاید.همچنین اطراف این آبشار جنگل هایی پوشیده از درختان بلند قامت با آب و هوای معتدل و رو به سرد وجود دارد.


برج طبل و برج ناقوس پکن
برج های طبل و ناقوس از معروف ترین جاذبه های توریستی شهر پکن محسوب میشوند.در این برج نمایش طبل انجام میشود و برای مشاهده ی این نمایش باید به طبقه ی دوم برج بروید.در قدیم برای اعلام ساعت و همچنین هنگام حمله ی دشمن این طبل را مینواختند. سارتفاع این برج حدود 48 متر بوده و از جنس آجر و چوب ساخته شده است.


آژانس هواپیمایی قصر شیرین شما را به دیدن جاذبه های  برتر گردشگری دعوت می کند.
کد N1784177

وبگردی