آفتاب

اردکانیان برنامه‌های خوبی برای خروج از «بحران آب»‌ دارد

اردکانیان برنامه‌های خوبی برای خروج از «بحران آب»‌ دارد

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد که وزیر پیشنهادی نیرو، فردی توانمند با کارنامه قوی و برنامه مدون است که می‌تواند «بحران آب»‌ را مدیریت کند.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: هنوز نمی‌توان با قطعیت درباره این دو گزینه پیشنهادی اظهارنظر کرد و لازم است پس از بررسی بیشتر و دقیق‌تر برنامه و کارنامه این دو وزیر پیشنهادی در رابطه با آن‌ها اظهارنظر کنیم.

وی افزود: حقیقتاً با شناختی که از آقای اردکانیان دارم، ایشان را فردی توانمند یافتم که هم کارنامه قوی دارد و هم برنامه مشخص و مدونی ارائه کرده است.

لاشکی خاطرنشان کرد: آقای اردکانیان فردی از بدنه وزارت نیرو است که تا به امروز عمده کارشناسان و کارکنان حوزه نیرو از معرفی ایشان استقبال کرده و از او رضایت دارند. البته در این مورد هم باید بررسی‌های دقیق‌تری صورت بگیرد اما در مجموع این گزینه پیشنهادی را پسندیده‌ام.

نماینده مردم نوشهر در مجلس درباره اولویت‌های وزیر پیشنهادی نیرو گفت: قطعاً مهمترین اولویت وزارت نیرو «آب» است و برای این وزارتخانه هیچ بحثی مهم‌تر «آب»‌ نیست. وضعیت کم‌آبی و در مواردی بی‌آبی مشکلات بسیاری ایجاد کرده و معتقدم اگر سریع‌تر به حل این مشکلات نپردازیم، احتمالاً در آینده شاهد جنگ آب میان استان‌های مختلف خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی در باره این‌که آیا اردکانیان قادر به حل بحران آب است، گفت: آن‌چنان که در برنامه‌های آقای اردکانیان دیدیم، مباحث و راهکارهای خوبی برای حل این مشکل درنظر گرفته شده و درصورتی که بتواند این برنامه را اجرایی کند، قطعاً موفق خواهد بود.

 

 

کد N1784055

وبگردی