آفتاب
بهرام ارک در گفتگو با مهر:

«حیوان» در جشنواره‌های جهانی/ در حال نگارش فیلمنامه بلند هستیم

«حیوان» در جشنواره‌های جهانی/ در حال نگارش فیلمنامه بلند هستیم

بهرام ارک با اشاره به اینکه «حیوان» در راه حضور در جشنواره های جهانی است، اعلام کرد همراه با برادر خود در حال نگارش یک فیلمنامه بلند هستند.

بهرام ارک یکی از کارگردانان فیلم موفق «حیوان» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول کار روی یک فیلمنامه بلند هستیم و اگر شرایط فراهم شود این فیلم را جلوی دوربین می بریم.

به گفته وی، این پروژه دارای یک فضای سنتی است که علاقمندند آن را در آذربایجان جلوی دوربین ببرند.

وی با اشاره به اینکه همه چیز بستگی به این دارد که تهیه کننده ای برای این فیلمنامه پیدا شود یا خیر، توضیح داد: داستان فیلم ماجرای یک مادر و پسر و یک عشق قدیمی است که ترجیح می دهیم آن را در بازار تبریز جلوی دوربین ببریم.

این کارگردان جوان سینمای کوتاه در بخش دیگر صحبت هایش بیان کرد: برای حضورهای خارجی فیلم کوتاه «حیوان» هم برنامه ریزی کرده ایم و بعد از پایان حضور در این جشنواره ها، فیلم را برای اکران در گروه «هنر و تجربه» ارائه می دهیم؛ البته هنوز به تصمیم قطعی در این زمینه نرسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه فیلم «سویوق» نیز به تازگی در چند جشنواره جهانی حضور پیدا کرده است، توضیح داد: البته این فیلم را پیش از این برای اکران به گروه «هنر و تجربه» ارائه کرده بودیم که متاسفانه آن را نپذیرفتند.

ارک در پایان گفت: مدیران «هنر و تجربه» معتقد بودند «سویوق» از سینمای کودک و نوجوان است و نمی توان آن را در این گروه اکران کرد.

کد N1783961

وبگردی