آفتاب

ماجرای تجاوز راننده مزدا 3 به چندین زن جوان | عکس: لحظه مواجه شدن زنان با مرد متجاوز

ماجرای تجاوز راننده مزدا 3 به چندین زن جوان | عکس: لحظه مواجه شدن زنان با مرد متجاوز

تجاوز راننده مزدا 3 | متهم سابقه داری که با خودروی مسروقه در شهر می گشت و زنان و دختر جوان را سوار کرده، با ضرب و شتم و خشونت مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار می داد، با شلیک گلوله ماموران پلیس دستگیر شد. این مرد به تجاوز جنسی به چندین زن و دختر جوان در تهران متهم است. جزییات ماجرا و عکس های آن را در ادامه ببینید...

بیشتر بخوانید: دوبار تجاوز به زن جوان در یک شب

بیشتر بخوانید: تجاوز گروهی به 14 زن در جاده چالوس

فردی که با سرقت خودرو اقدام به مسافرکشی و آزار و اذیت زنان و سرقت اموال آنها می‌کرد، دستگیر شد.

در مورخه ۱۳۹۶/۰۵/۱۳خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۲۸ تهران نو به مامورین اعلام داشت که توسط راننده یگ دستگاه خودرو پراید سفید رنگ ربوده شده و با تهدید و ضرب و شتم شدید ، مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آدم ربایی همراه با آزار و اذیت " و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷  تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خانم جوان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "ساعت ۱۸:۰۰ مورخه ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ در خیابان دماوند – مقابل تالار قصر کیان به قصد عزیمت به منزل سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ در صندلی جلو شدم ؛ راننده مردی جوان بود که پس از طی مسیر کوتاهی ، از مسیر اصلی منحرف شد و در کوچه ای بن بست ، در داخل خودرو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ سپس گوشی تلفن همراهم را نیز گرفت و مرا از خودرو پایین انداخت و متواری شد".

همزمان با آغاز رسیدگی به اولین پرونده ، شکات دیگری نیز با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی اعلام داشتند که به این شیوه و شگرد ، توسط راننده خودروهای مختلف پراید با رنگ های متفاوت و همچنین یک دستگاه خودرو مزدا 3 مورد ضرب و شتم ، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفتند.

یکی از شکات با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش گفت : " ساعت ۱۳:۰۰ مورخه ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ در خیابان سبلان به عنوان مسافر و به مقصد میدان نوبنیاد سوار خودرو پراید سفیدرنگ که راننده آن جوانی حدودا ۳۰ – ۲۵ ساله بود ، شدم ؛ پس از رسیدن به میدان نوبنیاد ، ناگهان راننده با تغییر مسیر و پیچیدن به داخل خیابان ورود ممنوع و توقف در اواسط کوچه ، ناگهان با پیچ گوشتی به سمت من حمله ور شد و شروع به ضرب و شتم شدید من کرد ؛ این شخص قصد آزار و اذیت کردن مرا داشت اما زمانیکه با ضربه ی پا موفق به شکستن شیشه سمت شاگرد راننده شدم ، مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرد و از محل متواری شد ".

http://www.aftabir.com/news/extra/2017/10/25/%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2_%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A71.jpg

شاکی دیگری نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشت : " راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید به شماره انتظامی ایران11/***ل17 مرا به عنوان مسافر از مقابل ایستگاه مترو [ میدان شهدای ] هفتم تیر به مقصد خیابان پلیس سوار ماشینش کرد اما در ادامه ی مسیر ، با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن از ماشین به بیرون پرتاب کرد " .

شاکی دیگری که توسط راننده یک دستگاه خودرو مزدا 3 تیره رنگ مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود ، در اظهارات به کارآگاهان گفت: " ساعت ۲۲:۰۰ از محل کارم در سعادت آباد خارج شدم ؛ در خیابان ایستاده بودم که یک دستگاه خودرو مزدا 3 به شماره پلاک ایران 88/***م68 جلوی پای من ایستاد و گفت : "تا نزدیک آژانس مرا می رساند" ؛ پس از سوار شدن به ماشین فهمیدم که راننده مزدا 3 بیراهه می رود و دستگیره های ماشین را نیز برداشته ؛ از راننده خواستم که توقف کند تا پیاده شوم که ناگهان باضرب و شتم شدید ، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ پس از آن مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرد ؛ وقتی از ماشین به بیرون پرتاب شدم ، به سرعت با دوربین گوشی تلفن همراهم که داخل کیف بود ، در حین دور شدن ماشین مزدا 3 از محل اقدام به گرفتن عکس از آن کردم که شماره پلاک خودرو نیز به وضوح در تصویر مزدا 3 دیده می شد ".

http://www.aftabir.com/news/extra/2017/10/25/%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2_%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A73.jpg

با توجه به اظهارات شکات پرونده ، کارآگاهان اداره شانزدهم در بررسی شماره های بدست آمده از خودروهای مورد استفاده در آدم ربایی و آزار و اذیت شکات اطلاع پیدا کردند که تمامی این خودروها دارای سابقه سرقت بوده و تمامی آنها در چند روز گذشته سرقت شده و پس از مدت کوتاهی به صورت رها شده در سطح شهر تهران کشف شدند.

در ادامه و با توجه به اظهارات مشابه شکات در خصوص متهم پرونده که تمامی آنها متهم را جوانی حدودا ۳۰ – ۲۵ ساله ، لاغر اندام ، با دندان های خراب و ابروهای کم پشت و چشمان مشکی توصیف کرده بودند ، کارآگاهان اقدام به چهره نگاری تصویر متهم کرده و سرانجام با بهره گیری از بانک مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار به نام "محمد" ( متولد 1372 ) شدند ؛ بررسی سوابق محمد نشان داد که تاکنون چهار بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف "کیف قاپی" ، "نزاع و درگیری" و "سرقت خودرو" دستگیر و روانه زندان شده و سال گذشته پس از پایان دوران محکومیتش از زندان آزاد شده است .

http://www.aftabir.com/news/extra/2017/10/25/%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2_%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A72.jpg

با شناسایی دقیق و کامل تصویر محمد از سوی تمامی شکات ، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت وی و خانواده اش در خیابان آیت در منطقه نارمک و در تحقیقات نامحسوس پلیسی اطلاع پیدا کردند که محمد به واسطه اعتیاد شدیدش به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه، از مدت ها پیش به این محل تردد نداشته و در حال حاضر بلامکان است.

در ادامه روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که متهم با خودرو مسروقه مزدا 3 در سطح شهر تهران تردد داشته ؛ لذا با بهره گیری از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دقیق محل تردد متهم در خیابان ابوذر جنوبی شده و در ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخه ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ اقدام به دستگیری متهم کردند .

در زمان دستگیری ، محمد علیرغم دستور ایست کارآگاهان اقدام به فرار کرده و با وجود مسدود شدن مسیرهای فرار از سوی کارآگاهان همچنان تلاش می کرد تا ضمن تصادف عمدی با سایر خودروها ، راهی برای فرار ایجاد کند که موفق به این امر نشد و سرانجام کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، خودرو مسروقه ی در اختیار وی را متوقف و او را دستگیر کردند.

سرهنگ حمیدرضا  یاراحمدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر عنوان داشت: با دستگیری متهم و انتقال وی به اداره شانزدهم ، بلافاصله تعدادی از شکات پرونده نیز جهت شناسایی متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند که در زمان مواجه حضوری با متهم ، صراحتا وی را مورد شناسایی قرار دادند ؛ متهم پرونده با قرار قانونی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار داشته و تحقیقات تکمیلی از وی جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد .

http://www.aftabir.com/news/extra/2017/10/25/%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2+%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A7.jpg
کد N1783515

وبگردی