آفتاب

نظر مجلس نسبت به هر دو وزیر پیشنهادی مثبت است

نظر مجلس نسبت به هر دو وزیر پیشنهادی مثبت است

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با بیان اینکه شرایط مجلس نسبت به دو وزیر مثبت ارزیابی می‌شود گفت: پیش‌بینی ما این است که ان‌شاالله روز یکشنبه که رسیدگی به صلاحیت دو وزیر پیشنهادی برای رای اعتماد انجام می‌گیرد، یکی دیگر از جلوه‌های همکاری دولت و مجلس اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران در پایان جلسه هیات دولت در خصوص مساله معرفی وزرای نیرو و علوم گفت: عنایت دارید که هفته گذشته رییس‌جمهور دو وزیر باقی مانده را به مجلس معرفی کردند و بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس رسیدگی به رای اعتماد روز یکشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود: از روز معرفی تا روز رسیدگی در مجلس هم با همکاری و همراهی رییس مجلس برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته که دو وزیر پیشنهادی در فراکسیون‌های سیاسی و منطقه‌ای و کمیسیون‌های تخصصی حضور پیدا کنند که این فرآیند نیز در حال انجام است.

امیری با بیان اینکه شرایط و نظر مجلس نسبت به دو وزیر مثبت ارزیابی می‌شود، گفت: پیش‌بینی ما این است که ان‌شاالله روز یکشنبه که رسیدگی به صلاحیت دو وزیر پیشنهادی برای رای اعتماد انجام می‌گیرد، یکی دیگر از جلوه‌های همکاری دولت و مجلس اتفاق بیافتد.

کد N1783407

وبگردی