آفتاب

صدیقی: مسئولان مقاومت را از شهدا یاد بگیرند/ هر که به رهبر وفا نکند، به امام زمان هم وفا ندارد

صدیقی: مسئولان مقاومت را از شهدا یاد بگیرند/ هر که به رهبر وفا نکند، به امام زمان هم وفا ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولان مقاومت و پایداری را از شهدا یاد بگیرند و در برابر تهدید مرد باشند و مردانگی را حفظ کنند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه محبان ثارالله(ع) شیراز گفت: ایمان، عمل صالح و به فکر دیگران بودن باعث سربلندی می شود.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد از حجاب خاک و ظلمت رها شود راه طولانی دارد و نباید از تلاش کم کنیم، از دانه کمتر نباشیم، مانند فشار ۸ سال دفاع مقدس که امروز سربلند هستیم، صاحب توانایی نظامی هستیم و جوانانی که برای رسیدن به سعادت جان می دهند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: آنچه در پیروزی حرف اول را می زند مقاومت و صبر است عجیب است که می گویید انقلاب تمام شده، مگر دشمنان خسته شدند، آن ها که برای همه چیز این مملکت برنامه دارند در ظلم و غارتگری محکم ایستاده اند و شما هم برای حفظ ناموستان تلاش و مقاومت کنید.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: امام زمان(عج) که ما را رها نکرده و نایب بر حقش مقام معظم رهبری است. کسانی که به رهبری وفا ندارند به امام زمان(عج) هم وفا ندارد. باید حواسمان جمع باشد و تقوا داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ملتی که شهادت دارد سعادت دارد و هیچکس نمی تواند آن را اسیر کند. شهید ححجی عشق داشت که باعث شد از همسر و فرزند جدا شود. جبهه را عشق اداره کرده است.

۲۷۲۱۲

 

کد N1783178

وبگردی