آفتاب

وزیر اطلاعات: گسترش فرهنگ دست‌گیری به جای «مچ‌گیری» در دستگاه‌های اطلاعاتی/حاشیه‌ها کم شده است

وزیر اطلاعات: گسترش فرهنگ دست‌گیری به جای «مچ‌گیری» در دستگاه‌های اطلاعاتی/حاشیه‌ها کم شده است

وزیر اطلاعات گفت: وحدت فرماندهی مجموعه حراست های کل کشور باید موجب افزایش دقت، سرعت ، کیفیت و عمق اقدامات صیانتی واطلاعاتی شود.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمودعلوی در شصت و پنجمین همایش حراست ها که با عنوان "تحول، کارآمدی و انسجام سازمانی در حراست ها" برگزارشد، بر ارتقاء نقش پیشگیرانه و تقویت جنبه نرم افزاری آنان در مواجهه با تخلفات اداری و انحرافات تاکید کرد.

وزیر اطلاعات جلوگیری از فرصت سوزی ها و اتلاف وقت در مجموعه نظام را از جمله وظایف مجموعه های اطلاعاتی و حراست ها دانست و افزود: هنر اینست که همچون مراکز بهداشتی و درمانی قبل از اینکه کار به اتاق عمل و جراحی برسد با تدابیر پیشگیرانه و بهره گیری از روش های نرم افزاری مشکلات فعالان اقتصادی ، فرهنگی ، اداری و کارکنان دستگاه ها را برطرف کنیم.

وی گسترش فرهنگ "دست گیری" به جای "مچ گیری "در مجموعه دستگاه های اطلاعاتی و حراستی را امری ضروری دانست و گفت: گزارش ها از کاهش کاستی ها و مشکلات در مقایسه با 4 سال گذشته حکایت دارد که نشان از کم شدن حاشیه ها، اخلاقی تر و شرعی تر شدن فعالیت هاست.

علوی همچنین به مراعات حقوق عامه مردم در درون نظام اشاره کرد و افزود: در کنار ترویج حق باید به افرادی که زیرچتر نظام اسلامی هستند خدمت کرد وخدمتگزار همه شهروندان بود.

وزیر اطلاعات جلوگیری از هدر رفت انرژی مدیران ، کاهش بروز اختلافات و افزایش دقت، سرعت و کیفیت اقدامات اطلاعاتی و ارزیابی و تحلیل گزارش ها را از ثمرات تشکیل فرماندهی واحد در حراست ها دانست و افزود: مجموعه حراست های کل کشور همچون بازویی پرتوان برای وزارت اطلاعات عمل خواهد نمود و سرفصل جدیدی در عرصه خدمت با کارنامه درخشنده تر از گذشته ارائه خواهد کرد.

2929

کد N1783109

وبگردی