آفتاب

رونالدو بهترین شد چون رئال مادرید بهترین بود!

رونالدو بهترین شد چون رئال مادرید بهترین بود!

ستاره پرتغالی رئال مادرید بهترین بازیکن جهان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته کریستیانو رونالدو موفق شد در مراسم بهترین های فیفا در سال 2017، عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کند.

رونالدو در حالی این جایزه را نصیب خود کرد که فوق ستاره هایی همچون مسی و نیمار را کنار خود و به عنوان نامزد این جایزه می دید. بازیکنانی که همانند رونالدو عملکرد فردی فوق العاده ای طی سال 2017 داشتند اما واقعیت این است که نقش  موفقیت تیمی در انتخاب بهترین بازیکن جهان واقعا زیاد است.

بارسلونا فصل گذشته در فتح لالیگا ناکام بود و در لیگ قهرمانان هم به موفقیتی دست نیافت اما رئال هردوی این جام ها را فتح کرد. به تبع آن، قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و اروپا و جام باشگاه های جهان هم به تیم زیدان رسید که البته در تمام این موفقیت ها رد پای رونالدو دیده می شد. رونالدو با شایستگی این جایزه را مال خود کرد و به احتمال زیاد توپ طلای فرانس فوتبال در ژانویه 2018 را نیز مال خود خواهد کرد اما این جوایز ثابت کرده اند که به نماینده ای از موفق ترین تیم سال اهدا می شوند همانطور که در فصلی که بارسلونا موفق به فتح سه گانه شد، این مسی بود که جایزه را دریافت کرد و حالا رونالدو در دومین فصل پیاپی که رئال مادرید موفق به کسب  افتخارات پرتعداد باشگاهی شده، جایزه بهترین بازیکن جهان را از آن خود می کند.

 

254 41

 

کد N1782830

وبگردی