آفتاب
سرپرست گروه «پارسیکر» به مهر گفت:

آماده‌سازی مقدمات ساخت یک فیلم موزیکال/ «به امید گلها» آماده شد

آماده‌سازی مقدمات ساخت یک فیلم موزیکال/ «به امید گلها» آماده شد

سرپرست گروه «پارسیکر» از آغاز مذاکره با تهیه‌کنندگان و چهره های مشهور سینمایی برای ساخت فیلمی موزیکال خبر داد.

صابر جعفری سرپرست گروه کر و ارکستر «پارسیکر» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های پیش‌روی این مجموعه موسیقایی توضیح داد: در هفته های اخیر مشغول انجام مراحل پایانی آلبوم «به امید گلها» هستیم که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته چندماه دیگر به تهیه کنندگی بابک چمن آرا منتشر می شود.

وی افزود: آلبوم صوتی تصویری «به امید گلها» عنوان اولین موزیکال مجموعه گروه کر و ارکستر «پارسیکر» است که به کارگردانی و آهنگسازی من در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. ترانه های این آلبوم ۷۵ دقیقه ای هفت پرده ای از آثار علیرضا پایسته و الهام تفرشی است که یک گروه ۳۰ نفره از خوانندگان به سرپرستی مینا جعفری مشغول ضبط آن هستند. همچنین سیاوش چراغی‌پور به عنوان بازیگردان خوانندگان و صدرالدین شجره و زهره احمدی راویان تازه ترین آلبوم «پارسیکر» هستند. ضمن اینکه امین میرزایی کارهای مربوط به میکس و مسترینگ و علیرضا قادر نیز گرافیک تصاویر این پروژه را به عهده داشته اند.

وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت بالای داستان و انگیزه هایی که برای تولید این اثر دارم تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا یک اثر سینمایی موزیکال ارایه دهم.

جعفری با اشاره به اینکه مدتی است مذاکراتی را با تهیه کنندگان مطرح سینما و همچنین بازیگرانی که مسلط به حوزه موسیقی هستند آغاز کرده است، گفت: آنچه قرار است در فضای این اثر موزیکال ارایه دهیم داستانی سینمایی است که در آن موسیقی بار دراماتیک را به دوش می کشد.

سرپرست گروه کُر و ارکستر «پارسیکر» در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: چندی پیش آقای تیم ولینسکی یکی از نمایندگان سازمان ملی جوانان کشور آلمان سفری به ایران داشت و در یکی از تمرین های ما حضور پیدا کرد. وی با توجه به توانایی که از اعضای گروه ما مشاهده کرد بسیار ترغیب شد تا در صورت فراهم شدن امکانات شرایطی برای حضور گروه های موسیقی جوان برای شرکت در فستیوال ها و برنامه های موسیقایی مختلف ایجاد شود. او که برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و زبان ایرانی به کشورمان سفر کرده ابراز امیدواری کرد که موضوع تبادلات فرهنگی ایران و کشورهای اروپایی از طریق اجرای برنامه های مختلف هنری شکل جدی تری به خود گیرد.

جعفری ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان فرهنگسرای «سرو» تهران برای اختصاص سالن تمرین گروه «پارسیکر» از برگزاری یک کنسرت ویژه گیلگی در فرهنگسرای ارسباران تهران خبر داد و گفت: اواخر آذر ماه امسال کنسرت ویژه ای را با اجرای چند قطعه فولکلوریک گیلانی به سولیستی بابک ربوخه اجرا خواهیم کرد که در این برنامه قطعاتی از آثار ماندگار استاد احمد عاشورپور خواننده فقید گیلانی برای مخاطبان ارائه می شود.

کد N1782594

وبگردی