آفتاب
پوریا آذربایجانی در گفتگو با مهر:

«جشن دلتنگی» را نیمه اول آبان کلید می‌زنم/ انتخاب برخی عوامل

«جشن دلتنگی» را نیمه اول آبان کلید می‌زنم/ انتخاب برخی عوامل

پوریا آذربایجانی کارگردان «جشن دلتنگی» از شروع ساخت این فیلم در نیمه اول آبان ماه در تهران خبر داد.

پوریا آذربایجانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به تهیه کنندگی علی قایم مقامی که امروز اول آبان مجوز ساخت گرفته است، گفت: «جشن دلتنگی» یک فیلم اجتماعی است که تقریبا تمام صحنه های آن در تهران فیلمبرداری می شود.

وی افزود: در حال حاضر پیش تولید این اثر آغاز شده است و فکر می کنم بتوانیم آن را در نیمه اول آبان ماه یعنی بین ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه کلید بزنیم و در نظر داریم «جشن دلتنگی» را برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم. در حال حاضر نیز با علیرضا زرین دست به عنوان فیلمبردار و مهرداد میرکیانی به عنوان طراح گریم برای حضور در این فیلم به قطعیت رسیده ایم.

آذربایجانی با اشاره به موضوع این فیلم بیان کرد: این فیلم شامل ۴ روایت می شود که به واسطه اینستاگرام به هم متصل می شوند با این حال اصلا یک فیلم اپیزودیک نیست.

این کارگردان در پایان گفت: هنگامی که می خواهم قصه ای را تبدیل به یک فیلم کنم باید به آن اعتماد و آن را دوست داشته باشم و زمان لازم برای ساخت فیلم را داشته باشم از همین رو زمانی که «اروند» را ساختم فکر می کردم باید به افرادی که در جنگ تحمیلی جان خود را فدا کرده اند ادای دینی کنم. در حال حاضر نیز فکر می کنم روابط آدم ها از عمق به سطح رسیده و این موضوع خطرناک است و به همین دلیل قصد دارم «جشن دلتنگی» را بسازم.

کد N1782575

وبگردی