آفتاب

درباره شستا و میزان دارایی و توان اقتصادی این مجموعه بزرگنمایی می‌شود

درباره شستا و میزان دارایی و توان اقتصادی این مجموعه بزرگنمایی می‌شود

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: تصویری که از شستا در جامعه شکل گرفته تا حدودی حاصل فضای رسانه ای است و برای تمامی مسائل مرتبط با این شرکت و میزان دارایی و توان اقتصادی این مجموعه بزرگنمایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شستا اهمیت ویژه ای قائل است، گفت: شستا تصویری بزرگتر از واقعیت خود در اذهان عمومی دارد و این تصور بوجود آمده است که این مجموعه می تواند در اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

فیروزآبادی افزود: این تصویر می تواند هم مثبت و هم منفی و از جهتی حتی می تواند آسیب رسان نیز باشد.

وی ادامه داد: با گسترش فن آوری های نوین و استفاده عمومی از رسانه ها شاهد افزایش انتشار اخبار هستیم و در نهایت شفافیت در جامعه افزایش یافته است. البته شفافیت در این عرصه همراه با ابهام نیز هست که از ویژگی های فضای جدید است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این فضا در کنار اخبار واقعی، تهمت و جعل اخبار نیز با سرعت منتشر می‌شود و باید دقت کنیم که حرکت ما همراه با دقت باشد.

فیروزآبادی با بیان اینکه از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سابق این مجموعه تشکر می‌کنیم که زحمات زیادی متقبل شدند، افزود: هیات مدیره جدید نیز با ریاست مهندس ترکان شکل گرفته و امیدواریم آغاز دوره ای جدید و منشا خیر و برکت برای شستا باشد.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کمترین مسائل را در شستا داشته‌ایم، اظهار داشت: در شستا کارها به خوبی انجام می شود و سلامت کاری در این مجموعه کاملا مشهود است. هیات مدیره جدید این مجموعه نیز دارای سوابق ارزشمند و خوشنام هستند و امیدواریم شاهد گامهای بلندتر و استوارتر در شستا باشیم.

کد N1782413

وبگردی