آفتاب

۱۲ مصدوم و ۸ کشته در تصادفات جاده‌ای امروز

۱۲ مصدوم و ۸ کشته در تصادفات جاده‌ای امروز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ۱۲ مصدوم و ۸ کشته در تصادفات جاده‌ای امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام خبر تصادف بین یک دستگاه وانت تویوتا و پژو ٤٠٥(حامل افاغنه) در جنوب استان سیستان و بلوچستان که منجر به کشته شدن ٦ نفر و مجروح شدن ٦ نفر دیگر شد گفت: این تصادف به علت تجاوز به چپ راننده وانت تویوتا ساعت ٨ صبح امروز(یکشنبه)، در کیلومتر ٣٥ سرباز رخ داده است.

او همچنین به تصادف ٢ دستگاه پراید در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ١٧ محور خوی و ساعت ٧:٣٠ صبح یکشنبه اتفاق افتاده و یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت این حادثه را بی‌توجهی یکی از راننده‌ها به جلو دانست.

رحمانی خاطرنشان کرد: در ساعت ١٩:٣٠ شنبه ،یک دستگاه پژو ٤٠٥ در استان اصفهان با یک شیء ثابت برخورد کرد که این تصادف یک نفر کشته و ٢ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد:  این تصادف در جاده شیراز اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری پراید و تیبا برخورد کرده‌اند. تصادف، این سانحه که در ساعت ٨ صبح یکشنبه روی داده ٤ نفر مجروح داشته است و علت آن نیز رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده پراید بوده است.

همچنین او ادامه داد: یک دستگاه تاکسی ون دلیکا و سواری پژو ٤٠٥ در کیلومتر ١٦ محور آزادگان باهم برخورد کرده و ٢ نفر در این سانحه مجروح شدند. این تصادف ساعت ١٧:٣٠ اتفاق افتاده و علت آن تخطی راننده تاکسی ون از سرعت مطمئنه بوده است.

کد N1782266

وبگردی