آفتاب

برندگان جشنواره «هشت» اعلام شد

برندگان جشنواره «هشت» اعلام شد

۸۰ عکس منتخب جشنواره تلفن همراه «هشت» مورد قضاوت و داوری مردم در فضای مجازی قرار گرفت که در نهایت هشت عکس بیشترین سهم را در مجموع ۲۴۰ هزار بازدید به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا، رقابت آثار منتخب جشنواره عکس «هشت» همزمان با روز جهانی عکاسی در فضای مجازی آغاز شد. طی این فرآیند، ۸۰ عکس منتخب داوران در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی جشنواره برای دریافت لایک و بازدید در اینستاگرام و تلگرام منتشر شد که مجموعاً بیش از ۲۴۰ هزار بازدید را در فضای مجازی در پی داشت.

دبیرخانه جشنواره اسامی برگزیدگان را بدون ترتیب اولویت بدین شرح اعلام کرد: رحیم افشاری، محمدصالح شریفی، محمدعلی جلالی، آسیه عباسیان، معصومه فریبرزی، محمد میبدی، سید محمدرضا هاشمی، علیرضا فرصت‌کار.

در نخستین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» به دبیری وجیه‌اله شیرمحمدی، ۱۰ هزار و ۸۰۰ عکس از سوی یک هزار و ۴۲ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از داوری توسط ساعد نیکذات، کیارنگ علایی و محسن زین‌العابدینی، ۸۰ اثر به عنوان منتخب انتخاب شدند و الناز قندفروش، صادق ذباخ و امین فائضی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. اثر مجید حامدحق‌دوست نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

نخستین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع فرهنگ زیارت از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) بود که توسط نقش رویای بهشت برگزار شد.

کد N1782198

وبگردی