آفتاب
باشگاه پرسپولیس:

تلویزیون برنامه‌هایی علیه پرسپولیس ساخت که عربستان نساخته بود!

تلویزیون برنامه‌هایی علیه پرسپولیس ساخت که عربستان نساخته بود!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: تلویزیون حق باشگاه را نمی دهد و برنامه هایی علیه پرسپولیس ساخته که عربستانی ها نساخته بودند!

به گزارش خبرگزاری مهر، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت محسن مسلمان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این خبر را ما از طریق رسانه ها شنیده ایم و هیچ چیز به باشگاه پرسپولیس نرسیده است. برای خودمان هم جای سوال دارد چرا پیش از آنکه این احکام مهم و حساس به دست ما برسد رسانه ای می شود؟

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی هیچ حکمی نرسیده است اظهار نظری هم نمی توانیم انجام دهیم. رفتارهایی می شود که باید اصول حرفه ای در آن رعایت شود ولی متاسفانه تا این لحظه، هیچگونه حکم در این باره به ما نرسیده است. شاید مهم تر از باشگاه پرسپولیس و استقلال، رسانه ای شدن چنین مطالبی است که آقایان می خواهند آن را انجام می دهند!

خمارلو درباره درگیری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان دیدار این تیم با نفت تهران با یکی از دوربین های تلویزیونی افزود: آنهایی که آقای طاهری را می شناسند خیلی خوب می دانند که اهل توهین نیست. ایشان فقط گفتند اتفاقاتی که پیش از بازی با الهلال رقم زدید را فراموش نکرده ا و حاضر نیستم با شمایی که پرسپولیس را در روزهای حساس وارد حاشیه می کنید و حقمان را نمی دهید صحبت کنم. متاسفانه آقایان پیش از دیدار با الهلال، رفتارها و برنامه هایی را درست کردند که باشگاه الهلال عربستان برای تخریب پرسپولیس انجام نداد. آنوقت یکی از مهم ترین موضوعات درآمدزایی که بحث بلیت فروشی و حق پخش تلویزیونی است را نادیده می گیرند و در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، اعلام می کنند بهتر است باشگاه پرسپولیس بی خیال این موضوعات شود و آن را به سازمان لیگ بسپارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: صدا و سیما حق پخش تلویزیونی باشگاه پرسپولیس را نمی دهد و برنامه هایی را هم علیه باشگاه ساختند که مسئولان فوتبال عربستان هم نمی توانستند چنین برنامه هایی را ضد باشگاه پرسپولیس بسازند. چنین دغدغه هایی هم مربوط به شخص مدیرعامل نیست که برخی ها بخواهند علیه آقای طاهری موضع گیری کنند. تمام ارکان باشگاه پرسپولیس و هوادارانمان متوجه برخی ناملایمات و رفتارهای مغرضانه در این خصوص شده اند. به همین خاطر تصمیم گرفته شده است که تا اطلاع ثانوی با هیچ یک از دوربین های تلویزیونی صحبت نداشته باشیم.

کد N1782067

وبگردی