آفتاب
بدهی دردسرساز شد؛

حدف تیم دختران ایران از مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا

حدف تیم دختران ایران از مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا

با وجود اعلام رئیس فدراسیون بسکتبال مبنی پیگیری برای پرداخت بدهی به فیبا آسیا، نام ایران از برنامه مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا حذف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله یک روز مانده به آغاز مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا، تیم ایران از این رقابت ها کنار گذاشته شد و این در حالی است که نمایندگان کشورمان برای حضور در این رقابت ها در هند - محل برگزاری مسابقات - حضور دارند. 

حذف نام ایران از برنامه مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در دسته دوم به دلیل بدهی فدراسیون بسکتبال به فیبا آسیا بابت میزبانی سال گذشته فیبا آسیا چلنج انجام شده است. 

البته هنوز جلسه هماهنگی مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا انجام نشده اما در سایت برگزاری مسابقات و برنامه بازی ها، نامی از ایران دیده نمی شود. 

حذف نام ایران از برنامه مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در حالی انجام شده که محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: بدهی به فیبا آسیا تهیه شده اما به خاطر تعطیلی ها نتوانستیم آن را پرداخت کنیم. توسط وزیر ورزش و سفارت ایران پیگیر هستیم تا تصمیمی برای محرومیت تیم ایران گرفته نشود.

کد N1781719

وبگردی