آفتاب

کارگران انتقال آب مزارع دشت سیستان معوقات مزدی دارند

کارگران انتقال آب مزارع دشت سیستان معوقات مزدی دارند

کارگران طرح انتقال آب با لوله به مزارع دشت سیستان چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند؛ این کارگران چندین بار به شرایط موجود اعتراض کرده‌اند. مقامات سیستان وبلوچستان دلیل اصلی این مشکلات را بدحساب پیمانکار عنوان می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران طرح انتقال آب با لوله به مزارع دشت سیستان بیش ازشش ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند؛ این کارگران در  روزهای گذشته  مقابل کارگاه شماره ۲  این طرح در زابل دست به تجمع زدند.

این کارگران در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد و مطالبات خود جدا از کارگاه شماره  ۲ زابل چندین بار در مقابل دفتر اصلی پروژه  اجتماع کرده بودند که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

از قرار معلوم این کارگران در منطقه شمالی شهرستان هیرمند در منطقه لنگر بارانی مشغول بکار هستند و پرداخت نشدن دستمزد در ماههای گذشته مشکلات بسیاری را برای آنها و خانواده‌هایشان به وجود آورده‌است.

ظاهرا مسئولان استان سیستان و بلوچستان، بدحسابی پیمانکار را دلیل اصلی تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران آب‌رسان عنوان می‌کنند.

گفتنی است طرح انتقال آب به وسیله لوله به 46 هزار هکتار از زمین های کشاورزی سیستان واقع در شمال سیستان و بلوچستان معروف به طرح 46 هزار هکتاری از مصوبات سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری است که در محدوده پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در حال اجراست.

کد N1781697

وبگردی