آفتاب

اعطای کارت ضابطان عام، برای حفظ حقوق شهروندی است

اعطای کارت ضابطان عام، برای حفظ حقوق شهروندی است

فرمانده ناجا تاکید کرد: عمده ضابطان از اعضای نیروی انتظامی هستند و انشالله کارت ضابطین خاص هم آماده و تحویل شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین  اشتری فرمانده ناجا در مراسم اعطای کارت ضابطان عام ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین و خوش آمدگویی به حاضران گفت: بحمدالله با هماهنگی نیروی انتظامی و قوه قضائیه اقدامات خوبی در زمینه امنیت شد ضمن اینکه وظایف ذاتی خود را انجام می‌دهیم حمایت‌ها باعت دلگرمی می‌شود.

وی افزود: همانطور که اشاره شد شروع کار از سال گذشته انجام شد و بر اساس آیین دادرسی کیفری کار را شروع کردیم تعداد قابل توجهی از اعضای نیروی انتظامی آموزش دیدند و جا دارد از مجموعه دادستانی تشکر کنم. امروز انشالله کارت ضابطان توزیع و تحویل کسانی که آموزش دیدند می‌شود برخی دیگر در سراسر کشور مشغول آموزش هستند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: عمده ضابطین از اعضای نیروی انتظامی هستند و انشالله کارت ضابطین خاص هم آماده و تحویل شود.

سردار اشتری عنوان کرد: این کار انجام شد تا حقوق شهروندی حفظ شود و این حق مردم در اولویت باشند آن روز اکثر ماموران ما و کسانی که در صحنه ماموریت هستند، آموزش لازم انتظامی و حقوقی را دیدند که باعث شد سرعت و دقت کارها بیشتر شود .

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که به ما کمک می‌کند سرعت عمل است. در برخی پرونده‌ها به دلیل اینکه گزارش اولیه مناسب نبود، دچار اطاله دادرسی می‌شود. ان‌شاءالله با این کار اطاله دادرسی کم شود و گزارش مامور ما گزارشی باشد که محکمه پسند باشد.

فرمانده ناجا عنوان کرد:‌ خدمت همکاران و ضابطان عزیز می‌گویم که باید از آنها حمایت شوند هم از ماموران معاضدت قصایی شود هم مشوق‌هایی برای آنها در نظر گرفته شود. نتیجه این کارها آسایش امنیت بیشتر کشور است.

کد N1780603

وبگردی