آفتاب

مهار حریق گسترده در جنوب شهر تهران

مهار حریق گسترده در جنوب شهر تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک گاراژ در جنوب شهر تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات آتش‌سوزی در جنوب تهران گفت: ساعت 14:56 دقیقه ظهر امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در جنوب تهران در یک انبار کالا در خیابان شهید رجایی در خیابان ستاره رخ داده است.

وی ادامه داد: در پی تماس‌های زیادی از سوی شهروندان شش ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه خودروی پشتیبانی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه عوامل ستاد بحران و شهرداری نیز در محل حضور داشتند، اظهار داشت: آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند. محل حادثه یک بارانداز و گاراژ بزرگ بود که چندین باب سوله‌های قدیمی کوچک و بزرگ با متراژ‌های مختلف در آن وجود داشت. داخل همه این سوله‌ها ظروف فلزی آشپزخانه وجود داشت.

ملکی تاکید کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند چهار سوله کاملا شعله‌ور بود و آتش‌ به سرعت درحال سرایت به سایر سوله‌ها بود. آتش‌نشانان عملیات خود را به سرعت آغاز کردند یکی از این سوله‌ها که آتش در حال سرایت به آن بود سوله‌ای بود که فرش‌های گران قیمتی در آن وجود داشت که خسارت مالی را بیشتر می‌کرد.

وی با بیان اینکه سقف‌ها به دلیل شدت حرارت در حال تخریب بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عملیات شده و آتش را به کنترل خود در آوردند و خوشبختانه آتش به بخش دیگری سرایت نکرد در حال حاضر نیز بخش زیادی از آتش کاملا خاموش شده و نیروها در حال لکه‌گیری و اطفاء کامل هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی یادآور شد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت جانی نداشته و تا دقایقی دیگر آتش به طور کامل اطفاء خواهد شد.

کد N1780437

وبگردی