آفتاب
داوود موثقی در گفتگو با مهر:

«بی تو» در پیش‌تولید متوقف شد/ سرمایه‌گذار صادقانه رفتار نکرد

«بی تو» در پیش‌تولید متوقف شد/ سرمایه‌گذار صادقانه رفتار نکرد

داوود موثقی کارگردان و تهیه کننده «بی تو» با بیان اینکه این فیلم در مرحله پیش تولید متوقف شد اظهار کرد که از بنیاد سینمایی فارابی درخواست وام کرده است.

داوود موثقی کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «بی تو» عنوان کرد: ما مقداری از کارهای پیش‌تولید این فیلم را انجام داده بودیم اما در میانه راه شریک سرمایه گذارم عنوان کرد که نمی تواند بودجه مورد نیاز را تامین کند از همین رو «بی تو» در همین مرحله متوقف شد.

وی افزود: بعد از کناره گیری سرمایه گذارم از بنیاد سینمایی فارابی درخواست وام کردم ضمن اینکه با برخی از سرمایه گذاران نیز برای جذب سرمایه در حال رایزنی هستم تا بتوانم یک مشارکت ۳۰ درصدی برای ساخت این فیلم فراهم کنم. البته اگر بنیاد سینمایی فارابی این وام را اعطا کند تمام سرمایه گذاری «بی تو» را خودم به صورت مستقل بر عهده می گیرم.

موثقی بیان کرد: اگر بتوانم این بودجه را فراهم کنم بلافاصله پیش تولید را آغاز می کنیم و با توجه به اینکه ما پیشتر مقداری از کارهای این مرحله را انجام داده بودیم دیگر زمان اندکی را به خود اختصاص می دهد و پیش‌تولید ۲۰ روز بیشتر طول نمی کشد به همین ترتیب حدود ۴۰ روز بعد فیلم را کلید می زنیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه شریک سرمایه گذارم با من صادقانه برخورد نکرد و به همین دلیل ما در میانه راه از کار بازماندیم البته امیدوارم با جذب سرمایه بتوانیم به زودی به ساخت این فیلم بپردازیم.

«بی تو» داستان زندگی زوجی است که خوشبخت هستند اما به یکباره با ورود یک شخص سوم، زندگی آنها دستخوش حوادثی می شود. به عبارتی این فیلم ترکیبی از موضوعات ترس و حادثه است.

کد N1780153

وبگردی