آفتاب

راه‌اندازی داشبورد مدیریتی و سامانه‌های خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش

راه‌اندازی داشبورد مدیریتی و سامانه‌های خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی وتوسعه مشارکت های مردمی گفت: رویکرد ما فراهم کردن زیرساخت های لازم و حرکت به سمت الکترونیکی کردن فعالیتها و امور جاری سازمان است.

به گزارش ایلنا، مجتبی زینی وند در کارگروه راهبردی فناوری اطلاعات سازمان با اشاره به ضرورت یکپارچه سازی نرم افزارها و ایجاد یک سامانه جامع اظهارکرد: جزیره‌ای بودن فعالیت‌ها و نرم افزارها موجب مغایرت‌های آماری و موازی کاری در بخش‌های سازمان می شود که این مهم در برنامه ریزی راهبردی سازمان تاثیر مستقیم می‌گذارد و می بایست هر چه سریعتر نسبت به ایجاد این زیر ساخت اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی افزود: ما به دنبال پیاده سازی سامانه‌های صدور مجوز، نظارت، خرید خدمات آموزشی، پاسخگویی به شکایات و .... هستیم که امیدواریم پس از نهایی شدن فعالیت‌های الکترونیکی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز یک داشبورد مدیریتی ایجاد کنیم که از این طریق مدیران و برنامه ریزان با استفاده از اطلاعات کلیدی بتوانند نقشه راه مناسبی را پیاده سازی کنند.

وی افزود: اولویت اصلی ما درگام نخست ایجاد و راه اندازی سامانه‌های خرید خدمات آموزشی، نظارت و درآمدها می باشد که از این طریق به شفاف سازی فعالیت‌ها و همچنین نظارت دقیق بر امور مالی و جاری سازمان کمک کرده و در عملکرد مدارس و مراکز غیر دولتی و هیات امنایی و راه دور کمک شایانی خواهد کرد.

کد N1779804

وبگردی