آفتاب

تقوی: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان نظام شده است/ امیری:سخنان غیرمنطقی ترامپ، آمریکا را منزوی می‏‎کند

تقوی: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان نظام شده است/ امیری:سخنان غیرمنطقی ترامپ، آمریکا را منزوی می‏‎کند

تسنیم نوشت: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان ضمن محکوم کردن صحبت‌های دونالد ترامپ، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همین امر موجب کوری و کوته‌بینی آنها شده است.

حجت‌الاسلام سید عباس تقوی امشب در مراسمی مرتبط با محکومیت اظهارات ضد ایرانی ترامپ اظهار داشت: سپاه پاسداران بازوی قدرتمند کشور در دفاع از کیان ایران اسلامی و مورد حمایت همگان می باشد.

تقوی بیان داشت: ملت ایران هیچ‌گاه جنایت‌های آمریکا را فراموش نخواهد کرد و ترامپ هم باید بداند حرف‌هایش، از نظر ملت ما و بسیاری از کشورهای دیگر، حرف‌هایی پوچ و توخالی است.

وی تصریح کرد: امروز اتحاد ملی ما برای آمریکا روشن شده و هر چه قدر در گذشته تلاش کردند، ذره‌ای ما را به ایجاد رابطه متمایل کنند، با سخنان بی‌ارزش ترامپ از بین رفت و ما از ایشان تشکر می‌کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: از جسارت‌ امریکایی‌های نمی‌گذریم و البته توی دهن آنها زده‌ایم و باز خواهیم زد و آنها نیز بخوبی می‌دانند ملت ایران ملتی نیست که سر جلوی آنها فرود بیاورد.

سخنان غیرمنطقی ترامپ، آمریکا را بیش از پیش منزوی می‌کند

همچنین ایسنا نوشت؛

امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: سیاست‌های منطقی و تعامل خوب دولت یازدهم و دوازدهم با جامعه بین‌المللی، دولت آمریکا را عصبانی کرده و به همین دلیل دونالد ترامپ تلاش می‌کند با فحاشی و اتهامات بی اساس ایران را نیز عصبانی کند.

وی ادامه داد: ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های آمریکا متحد هستند و این گونه توهین‌ها فقط باعث تقویت این اتحاد برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و نهادهای مردمی و انقلابی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود.

امیری یادآور شد: سخنان ترامپ همچنین نشان داد که برجام دستاوردهای خوبی برای جمهوری اسلامی ایران و جامعه جهانی داشته و یک توافق برد - برد بوده است. ما بخشی از اهمیت برجام را در واکنش سریع و یکپارچه جهانی علیه سخنان رئیس جمهوری آمریکا مشاهده کردیم و همین مساله نشان می‌دهد که دولت آمریکا بیش از همیشه در صحنه جهانی منزوی شده است. برجام یک سند حقوقی و بین‌المللی است و نقض آن توسط آمریکا، این کشور را نزد جامعه جهانی بی‌اعتبار می‌کند.

27212

کد N1779468

وبگردی