آفتاب

انهدام باند زورگیران به عنف در بزرگراه سعیدی/ متواری شدن سه نفر از محل

انهدام باند زورگیران به عنف در بزرگراه سعیدی/ متواری شدن سه نفر از محل

رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر صبح امروز، از انهدام باند زورگیران به عنف در بزرگراه سعیدی خبر داد و تاکید کرد: یکی از زورگیران دستگیر و تحقیقات برای دستگیری سه زورگیر دیگر ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی شریفی، در گفت‌وگوی خبری به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته ماموران کلانتری، حین گشت‌زنی متوجه تجمع و درگیری تعدادی از شهروندان شدند که به محض مشاهده عوامل گشت انتظامی، سه نفر از محل متواری ولی نفر چهارم که تجهیزات دفاعی و سلاح سرد در دست داشت، بلافاصله در یک عملیات ضربتی دستگیر و فرار وی نافرجام ماند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی که توسط متهمان مجروح شده بود، به ماموران اعلام کرد که سارق با همدستانش، مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه از وی را سرقت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: متهم که ساکن اسلامشهر بود، در بازجویی انجام شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار کرد که روزانه به همراه سایر همدستانش به تهران عزیمت و از مردم زورگیری کرد.  

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری همراه با اموال مکشوفه اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد. 

تحقیقات در خصوص شناسایی همدستان متهم در حال انجام است.

کد N1779451

وبگردی