آفتاب

برنامه نشست‌های نمایشگاه سیزدهم صنعت آب اعلام شد

برنامه نشست‌های نمایشگاه سیزدهم صنعت آب اعلام شد

ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، در حاشیه این رویداد بین‌المللی سه نشست‌ و چهار کارگاه تخصصی پیرامون بحث‌های روز صنعت آب و هم‌سو با اهداف برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی توسط ستاد برگزاری نمایشگاه و با حضور میهمانانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی، بانک‌ها و مدیران ارشد صنعت آب و فاضلاب در خصوص مباحث سرمایه گذاری و حوزه صادرات و حمایت از تولیدات ساخت داخل برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، اولین نشست تخصصی با موضوع «نقش اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای مشارکت پایدار در حفاظت از منابع آب» در روز دوشنبه از ساعت 14 تا 15.30 با حضور "سمیعی"، "بنفشه زهرایی"، "محمد حب‌وطن"، "عبدالله اسکویی" و "سیما شریفیان" در سالن صدف برگزار می‌شود.

در دومین روز از برگزاری نمایشگاه نیز یک نشست و یک کارگاه تخصصی برگزار می‌شود. در کارگاه تخصصی روز دوم " محمد ابراهیم‌نیا "، "هدایت فهمی"،‌"صدیقه ترابی" و "بهیه جعفری بی بالان " از ساعت 10 تا 12 وضعیت آب کشور، چالش‌ها و راهکارهای اساسی را در سالن صدف مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

همچنین نشست تخصصی این روز با عنوان «آسیب شناسی سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش آب و آب و فاضلاب» از ساعت 14 تا 16 در سالن مروارید با حضور محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت نیرو و "اصغر اسماعیل‌نیا" برگزار می‌شود. در این نشست نمایندگانی از اتاق بازرگانی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه، مجلس شورای اسلامی، فدراسیون آب، وزارت نیرو و سازمان سرمایه گذاری ایران در پنل و نمایندگانی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، دانشگاهیان و فرهیختگان نیز در بدنه پنل حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش سومین روز این رویداد بین‌المللی نیز میزبان برپایی یک نشست و یک کارگاه تخصصی خواهد بود. براساس برنامه ریزی صورت گرفته نخستین نشست در این روز مربوط به موضوع «آینده آب شرب در فلات مرکزی ایران» است که از ساعت 14 تا 15.30 با حضور "محمد ابراهیم‌نیا"، "صدیقه ترابی"،"علی حیدری" و "حسین ابوترابی" در سالن صدف برگزار می‌شود. همچنین دومین نشست روز چهارشنبه نیز با موضوع راهکارهای حمایت از تولید ساخت داخل و توسعه صادرات نیز از ساعت 14 تا 16 در سالن مروارید برگزار می‌شود.

در این پنل نمایندگانی از بانک توسعه صادرات، معاونت آب وزارت نیرو، نماینده دولت، رئیس فدراسیون آب و مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت و ریاست پنل به عهده علیرضا دائمی، قائم‌مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و دبیری آن به عهده "بهرام نظام الملکی" خواهد بود.

یک نشست و یک کارگاه نیز در روز چهارم نمایشگاه برگزار می‌شود که اولین کارگاه آن با موضوع بازارهای محلی آب با حضور "شانتیو خزائی کوهپر"، "اسماعیل اسناوندی"، " محمدصدرا صادقی" و "‌شیلا کهریزی" از ساعت 10 تا 11.30 در سالن صدف برگزار خواهد شد.

همزمان با این کارگاه از ساعت 10 تا 12 نیز نشست تخصصی دیگری با حضور "محمد حاج رسولی‌ها"، "جهانگیر حبیبی"،‌ "حمید رحمانی" و"غرویان" در سالن خلیج فارس برگزار می‌شود که پایش و کنترل برداشت از چاه‌های آب با استفاده از کنتورهای هوشمند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از روز دوشنبه 24 مهرماه به مدت چهار روز از ساعت 9 صبح تا پنج بعداز ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

آئین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب نیز با حضور " اسحاق جهانگیری " معاون اول رئیس جمهور، روز پنجشنبه 27 مهرماه از ساعت 15 تا 17 در سالن خلیج فارس برگزار و از برترین‌های نمایشگاه سیزدهم تقدیر خواهد شد.

 

 

کد N1779245

وبگردی