آفتاب

درگذشت زیبا رزمجو | واکنش دانشکده پیراپزشکی دانشگاه تهران به درگذشت دختر دانشجو

درگذشت زیبا رزمجو | واکنش دانشکده پیراپزشکی دانشگاه تهران به درگذشت دختر دانشجو

درگذشت زیبا رزمجو | هیئت رئیسه اساتید و کارکنان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه تهران، با صدور پیامی درگذشت زیبا رزمجو دختر دانشجوی رشته رادیولوژی این دانشگاه را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: ماجرای قتل دختر دانشجو .

به گزارش آفتاب، اعضای هیئت ریسه دانشکده پیراپزشکی، با صدور پیام تسلیت درگذشت مرحومه زیبا رزمجو دانشجوی رشته رادیولوژی را به خانواده وی و دانشجویان و اساتید دانشگاه تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است:
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
خبردرگذشت زیبا رزمجو ،دانشجوی رادیولوژی دانشکده پیراپزشکی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست .
با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدیم که یکی از نوگلان دانشکده پیراپزشکی از میان ما به سرای ابدی عروج کرد. به یقین درگذشت ناگهانی این دانشجو که در ابتدای مسیر تعالی و پیشرفت و سودای خدمت به جامعه و محرومین بود بسیار اندوهناک و غمی سنگین است.
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت ناگهانی این عزیز را به خانواده محترم ایشان، دانشجویان و اساتید دانشگاه و دوستان و آشنایان آن مرحومه تسلیت عرض نموده برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
هیئت ریئسه، اساتید و کارکنان دانشکده پیراپزشکی
کد N1779004

وبگردی