آفتاب

شفر: هماهنگی لازم را نداشتیم/توپی روی دروازه ما نیامد

شفر: هماهنگی لازم را نداشتیم/توپی روی دروازه ما نیامد

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال پس از اولین حضور خود روی نیمکت استقلال که با نتیجه تساوی 0-0 مقابل فولاد همراه بود، در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شفر در ابتدا گفت:« نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و از دفاع رو به جلو، مطمئن بودیم اما یکی از مشکلات بزرگ‌مان این بود که شانس گل ایجاد نکردیم و برای خودمان فرصت به وجود نیاوردیم. تا میانه‌های زمین خوب توپ را منتقل می‌کردیم، اما نمی‌توانستیم توپ را به مهاجمان برسانیم.»

شفر ادامه داد:« روز اول هم گفتم کار خیلی زیادی داریم و باید بهتر از این شویم. خدا را شکر سه بازیکن ملی‌پوش‌مان هم به ما اضافه شدند. از صددرصد خواسته‌های ما 60 درصد اجرا شد و این خوب است. ما از راست به چپ خوب عمل می‌کردیم و بازیکنان فولاد هم طوری بازی می‌کردند که باید از طریق ارسال به موقعیت می‌رسیدیم، اما ارسال‌های ما یا خیلی بلند بود یا اصلاً به بازیکنان خودمان نمی‌رسید.»

سرمربی آبی ها در خصوص استرس تیمش گفت:« هر چه زمان بازی بیشتر می‌شد، استرس تیم هم بالاتر می‌رفت. در هفته‌های آینده برنامه ما این است که بیشتر روی تیم کار کنیم، هماهنگی به وجود بیاوریم و اینکه چه زمانی توپ بلند بزنیم و چه زمانی توپ کوتاه ارسال کنیم. خوشبختانه عملکرد بازیکنان خوب بود و خط دفاع و دروازه ما عالی بودند. البته روی دروازه ما توپی نیامد.»

شفر که از عملکرد مدافعین مرکزی تیمش راضی بود گفت:« در خط دفاعی خیلی خوب عمل کردیم ولی شانس کمی برای گلزنی داشتیم و برای همین باید روی مسائل تاکتیکی بیشتر کار کنیم. این مسئله را از ابتدا در تمرینات متوجه شده بودم. با توانایی‌های که بازیکنانم دارند، مطمئناً می‌توانیم بهتر از این عمل کنیم. پیش از سؤالات شما هم باید از هواداران تشکر کنم، آنهایی که براساس خواسته ما به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. قطعاً در آینده هواداران از این خوشحال‌تر به خانه می‌روند.»

 

254 41

کد N1778396

وبگردی