آفتاب

متنی که فلورنتینو پرز برای زیدان نوشت؛ او تاریخ رئال مادرید را عوض کرد

متنی که فلورنتینو پرز برای زیدان نوشت؛ او تاریخ رئال مادرید را عوض کرد

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به تمجید از سرمربی تیمش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید، به مناسبت صدمین بازی ای که زیدان قرار است در آن هدایت رئال مادرید را برعهده داشته باشد، با انتشار یادداشتی در نشریه مارکا، از سرمربی موفق تیمش تمجید کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

تاریخچه و اسطوره ای بودن رئال مادرید همیشه یک نماد ویژه داشته که هواداران ارزش های آنرا منتقل و شخصیت های بزرگ پیراهن این باشگاه را با شکوه تر می کنند. زین الدین زیدان که فردا برای صدمین بار هدایت رئال مادرید را بر عهده دارد، یکی از اشخاص خاص و نماد های ما است. 

مادریدیسمو ها اسطوره های خود را بر اساس آنچه که انجام می دهند و معنایشان برای رئال مادرید است، انتخاب می کنند. این تصمصم را فقط هواداران و بر اساس قلبشان می گیرند. این چیزی است که روز به روز به دست می آید و براساس ارزش های با پرستیژ ترین باشگاه جهان صورت می گیرد. 

افتخار می کنم که در سال 2001 زیدان را به باشگاه زندگیش رئال مادرید آوردم. از روزی که رئیس باشگاه رئال مادرید شدم معتقد بودم زیدان باید با ما باشد. حتی چند سال بعد از اینکه از فوتبال بازنشسته شد، مردم در خیابان مرا می دیدند و بابت خرید او و لذت بردن از جادویش تشکر می کردند. ضربه غیر ممکن او در فینال گلاسکو کاملا نشان می دهد که چگونه تاریخ رئال مادرید را عوض کرد.  حالا مثل آن سالها مرا متقاعد کرد که باید سرمربی تیم اصلی باشد. او همه چیز را فتح کرد و همچنان ما را به سمت موفقیت هدایت می کند. 

زیدان یک استعداد خالص اما پر از سخت کوشی و فداکاری است. او برای رسیدن به موفقیت صبور است و برای فتح جام و پیروزی عطش دارد و همیشه متواضع بوده است. او باشگاه را می شناسد. از حضور در اینجا لذت می برد. او یک معیار بزرگ برای بازیکنان ما است. او هویت رئال مادرید را نشان می دهد و برای خوشحالی هواداران تلاش می کند. 

مثل دوران بازیگریش، به عنوان مربی همه چیز را فتح کرد. او حتی 2 سال نیست که مربی شده اما 7 جام برده است. 
اما همانطور که خود زیدان می داند، این باشگاه بازهم موفقیت های بیشتری می خواهد. او سرنوشت و تاریخ این باشگاه را می داند و با مسئولیت پذیری و هیجان کارش را ادامه می دهد. زیدان ماموریت دشواری دارد تا صد ها میلیون هوادار را در سراسر جهان خوشحال کند و می داند تیم ما بهترین تیم جهان است. 

او آمده تا همیشه با ما بماند و با علاقه اش به رئال مادرید آرزوهای ما را به واقعیت تبدیل کند. 

 

فلورنتینوپرز، رئیس باشگاه رئال مادرید. 

 

254 41

کد N1778329

وبگردی