آفتاب

سالی جونز معروف به بیوه سفید کیست؟ | زن داعشی معروف کشته شد +عکس

سالی جونز معروف به بیوه سفید کیست؟ | زن داعشی معروف کشته شد +عکس

سامانتا لوت وایت معروف به بیوه سفید کیست؟ | زن داعشی معروف کشته شد || سالی جونز زن انگلیسی بود که پیش از پیوستن به داعش به عنوان خواننده گروه راک دخترانه کرانچ شناخته می شد. سالی جونز که در سال 2013 به داعش پیوسته و پس از کشته شدن همسرش به «بیوه سفید» معروف شده بود، در حملات اخیر آمریکا کشته شد.

بیشتر بخوانید: درباره سالی جونز یا بیوه سفید +عکس
بیشتر بخوانید: دذستمزد زنان داعشی برای بارداری .
بیشتر بخوانید: فیلم: زن داعشی ایرانی دستگیر شد
مقام‌های واشنگتن اعلام کردند که یکی از زنان معروف اروپایی عضو گروه تروریستی داعش در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی کشته شده است.
ایلنا به نقل از روزنامه سان نوشت: مقام‌های آمریکایی اعلام کردند در حمله هواپیماهای بدون سرنشین ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا به مواضع این گروه تروریستی در مرز عراق و سوریه، «سالی جونز» زن معروف بریتانیایی عضو داعش جان خود را از دست داده است.
سالی جونز، زن ۵۰ ساله بریتانیایی و خواننده راک در سال ۲۰۱۳ میلادی و پس از آن‌که توسط یکی از عناصر داعش در دنیای مجازی با داعش آشنا و شست‌وشوی مغزی شد، به همراه کودک خود به سوریه رفته و به این گروه تروریستی پیوست.
این منابع اعلام کردند که به احتمال فراوان کودک ۱۲ ساله جونز نیز در این حمله کشته شده است.
این زن بریتانیایی به دلیل توئیت‌های معروفش در تحریک زنان بریتانیایی به حملات تروریستی معروف شده بود.
سالی جونز کیست؟
سالی جونز 49 ساله، که به بیوه ی سفید و ام الحسین بریتانی نیز معروف است، تبلیغاتچی داعش است و اصالت انگلیسی دارد. او همسر جنید حسین بود. جنید حسین یک هکر بریتانیایی بود که در حمله ی آمریکایی ها در سپتامبر 2015 جان باخت. جونز خبر را توی بوق کرد و گفت شوهرش توسط بزرگترین دشمن خدا کشته شده است. او در جوانی در دهه ی 90 عضو یک گروه راک به نام کرانچ بود که تمام اعضای آن را دختران تشکیل می دادند.
او هم اکنون رهبر جناح زنان گردان أنور العولقي است و عهده دار جذب و آموزش زنان اروپایی به داعش است. او زنان داعشی را برای عملیات تروریستی در غرب تعلیم می دهد.
اخبار زنان داعشی
کد N1777992

وبگردی