آفتاب

دومین مجتمع انتظامی تهران بزرگ آغاز به کار کرد

دومین مجتمع انتظامی تهران بزرگ آغاز به کار کرد

سردار رحیمی از آغاز به کار دومین مجتمع انتظامی در تهران خبر داد و گفت: در این مجتمع شیوه‌های جدید خدمات در ابعاد و بخش‌های مختلف ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیمی در مراسم افتتاحیه سر کلانتری یکم شهید خرسندیان که با حضور فرمانده ناجا سردار اشتری برگزار شد، گفت: از مجموع پروژه هایی که امروز افتتاح می شود 7 پروژه آن توسط فرماندهی تهران برزگ صورت گرفته است. این ساختمان دومین مجتمع انتظامی در تهران بزرگ است که از امروز آغاز به کار می کند.

او ادامه داد: در این مجتمع شیوه های جدید خدمات در ابعاد و بخش های مختلف ارائه خواهد شد. در گذشته بخش هایی چون کلانتری، آگاهی و مواد مخدر در نقاط مختلف پراکنده بودند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اولین مجتمع انتظامی تهران گفت: در تیرماه سال 94 اولین مجتمع انتظامی با عنوان سر کلانتری دوم آغاز به کار کرد و امروز سر کلانتری یکم که تمام رده های پلیس از جمله آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و کلانتری و ... در این مجموعه حضور دارند.

سردار رحیمی ادامه داد: همچنین در این مجتمع بازداشتگاههایی با رعایت استاندارد و مرکز مشاوره، مددکاری، تجمیع واحدهای عملیاتی و فوریتهای پلیسی نیز پیش بینی شده است.

 

کد N1777146

وبگردی