آفتاب

تصادف هولناک خودرو گرانقیمت در اتوبان بابایی +عکس

تصادف هولناک خودرو گرانقیمت در اتوبان بابایی +عکس

برخورد اتومبیل گران قیمت با ستون‌های بتنی پل هوایی صدر-بابایی، به تصادفی وحشتناک انجامید. راننده نیمه جان در بیمارستان است.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» ساعت 2:45 دقیقه بامداد دیروز رانندگانی که از مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، بعد از بزرگراه شهید صیاد شیرازی می‌گذشتند ناگهان با صحنه دلخراش تصادف خودروی سواری بی‌ام‌و با ستون‌های پل مواجه شدند. آنها خیلی سریع با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند، سپس نیروهای ایستگاه ۷۵ آتش‌نشانی به همراه گروه امداد و نجات راهی محل حادثه شدند.
مجتبی قاسمی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی دراین باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری «بی‌ام‌و» در حال حرکت در بزرگراه بود که ناگهان به علت سرعت زیاد از مسیر اصلی خارج شده و بشدت با ستون‌های پل هوایی شهید صدر برخورد کرده و متوقف شد

وی با اعلام اینکه راننده جوان این وسیله نقلیه دچار مصدومیت شده و در اتاقک آهنی گرفتار شده بود، ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کرده و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، به امداد‌رسانی پرداختند. آتش‌نشانان سرانجام با تلاش فراوان، راننده جوان را از میان آهن پاره‌ها بیرون کشیده و او را برای انتقال به بیمارستان تحویل امدادگران اورژانس دادند.قاسمی در پایان گفت: نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی کامل و پاکسازی آثار به جای مانده از سطح بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.


کد N1776153

وبگردی