آفتاب

فیلم: تولد جنجالی ساره بیات | عکس: «ساره بیات - قوچان نژاد» ماجرا چیست؟ +عکس و ویدیو

 فیلم: تولد جنجالی ساره بیات | عکس: «ساره بیات - قوچان نژاد» ماجرا چیست؟ +عکس و ویدیو

«ساره بیات - قوچان نژاد» ماجرا چیست؟ +عکس و فیلم | جشن تولد ساره بیات بازیگر زن معروف با حاشیه ای عجیب همراه بود. قوچان نژاد شوهرخواهر ساره بیات است. مدت ها قبل ساره بیات عکسی از خودش قوچان نژاد را در حالیکه بازیکن تیم ملی را در آغوش گرفته بود منتشر کرد. او در شب جشن تولدش، درباره به آغوش کشیدن قوچان نژاد گفت: من با رضا احساس محرمیت می‌کنم چون دستهایش شبیه دستان پدرم است.

به گزارش آفتاب؛ ساره بیات گفته است شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست . من با رضا احساس محرمیت می‌کنم چون دستهایش شبیه دستان پدرم است.
مشرق نوشت: مدت‌ها قبل ساره بیات عکسی از خودش و همسر خواهرش رضاقوچان نژاد را در حالیکه بازیکن تیم ملی را در آغوش گرفته بود منتشر کرد. این عکس در فضای مجازی با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی منتشر شده و اغلب اعتراضات حول این محور بود که شوهرخواهر ایشان به ایشان محرم نیستند. 

پنج شنبه شب گذشته (14 مهرماه 96 ) مراسم اکران مردمی فیلم "زرد" با حضورساره بیات در سینما قدس برگزاری شد در این مراسم  پدر خانم بازیگر به همراه رضا و سعید عزت الهی  مراسم جشن تولد  بیات  را در این سینما برگزار کردند. ساره بیات در جشن تولد 38 سالگی خود اظهاراتی جنجالی پیرامون مسئله محرمیت خود با رضا قوچان نژاد مطرح میکند که این مراسم را بسیار حاشیه دارتر کرد.
این درباره ماجرای بغل کردن رضا قوچان نژاد که حواشی زیادی برای او در پی داشت گفت : می‌گفتند که شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست و به نظر من وقتی خواهرت را که پاره تنت هست به مردی می‌سپاری حسی که نسبت به او داری فقط شبیه حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست. عکسی که من با رضا داشتم و در آن دست دور گردن هم انداخته بودیم با واکنش های مردم روبرو شد و گفتند شماها به هم محرم نیستید. من همینجا باید بگویم که من با رضا احساس محرمیت می‌کنم چون  دستهایش شبیه دستان پدرم است و امشب به احترام شما او را بغل نکردم و همه شوق و ذوقم را درون خودم فرو ریختم و فقط میگویم که رضای عزیزم خیلی خوش اومدی....




کد N1775933

وبگردی