آفتاب
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

تمام ظرفیت پلی‌اکریل فعال می‌شود/بازگشت کارگران ربطی به پرداخت تسهیلات ندارد

تمام ظرفیت پلی‌اکریل فعال می‌شود/بازگشت کارگران ربطی به پرداخت تسهیلات ندارد

اسرافیل احمدیه از تلاش‌ها برای خریداری مواد اولیه و راه اندازی بخش اکریلیک کارخانه پلی‌اکریل خبر داد.

اسرافیل احمدیه (رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با وضعیت فعلی پلی‌اکریل و تاخیر در پرداخت تسهیلاتِ 20 میلیارد تومانی به این کارخانه گفت: این تسهیلات را بایستی دولت تامین کند و به کارخانه پرداخت شود؛ پرداخت آن ربطی به سازمان صنعت و معدن ندارد.

وی افزود: امروز هم یک جلسه با مقامات استان داریم و امیدواریم که این 20 میلیارد تومان تسهیلات به زودی به پلی‌اکریل تخصیص داده شود.

وی، زمان دقیقی برای پرداخت تسهیلات پیش‌بینی نکرد و افزود: شاید امروز، شاید فردا این نقدینگی به کارخانه وارد شود.

احمدیه با بیان اینکه بخشی از کارگران به پلی‌اکریل بازگشته‌اند و بازگشت باقی کارگران هیچ ربطی به پرداخت تسهیلات ندارد؛ اظهار داشت: راه‌اندازی بخش اکریلیک و بازگشت کارگران این واحد، ربطی به پرداخت تسهیلات ندارد و به خرید و فراهم آوردن مواد اولیه بستگی دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: مواد اولیه اکریلیک وارداتی است و به دنبال یک کارگزار مناسب برای خریداری این مواد هستیم. در صورت خریداریِ مواد اولیه، همه کارگران به خطوط تولید بازخواهند گشت.

احمدیه تصریح کرد: ظرف 45 روز آینده این مشکل حل و مواد اولیه‌ی اکریلیک به کارخانه وارد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در انتها تصریح کرد: تسهیلات وعده داده شده، هیچ ربطی به راه‌اندازی صددرصدی خطوط تولید ندارد و فقط برای تسهیل روند در نظر گرفته شده که قرار است به مصارفِ خرده ریز و پرداخت مطالبات کارگران برسد.

کد N1775680

وبگردی