آفتاب

فرهاد مجیدی را با این منطق برنده، به استقلال بیاورید!

فرهاد مجیدی را با این منطق برنده، به استقلال بیاورید!

فرهاد مجیدی برای اولین بار در سال‌های اخیر خیلی بی‌پرده از این می‌گوید که دوست دارد به استقلال برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی در جدیدترین پس اینستاگرامی‌اش حرف‌هایی گفته که نشان می‌دهد دوست دارد دوباره در استقلال باشد. او که این روزها در کنار یکی از تیم های پایه استقلال است، چندی قبل گفته بود خیلی دوست دارد در کنار یک مربی بزرگ در استقلال کار کند و چیز یاد بگیرد و برای روزگار آینده آماده باشد تا به سرنوشت منصوریان دچار نشود. حالا برای او آمدن وینفرد شفر همان فرصت طلایی است. 

شفر که حالا دستیار ایرانی شاخص ندارد، خودش از این گفته که مجیدی برای همکاری با او تمایل دارد. مجیدی هم حالا این ابراز تمایل را با پستی اینستاگرامی تائید کرده است. فرهاد شوق برگشت دارد اما این شوق تنها یک فرصت برای او نیست که می تواند یک بازی برنده برای افتخاری در استقلال هم باشد. 

او در استقلال در پایین ترین سطح محبوبیت است. مدیری که هواداران علاقه ای به همکاری اش با تیم ندارند و همه مدیران پیشین تیم هم برایش مواضعی تند دارند و بدشان نمی آید او در تیم نباشد. در این شرایط فرهاد مجیدی یعنی یک سکوی پرش. مجیدی بی شک حالا تنها کسی است که سکوهای آبی به احترامش بر می خیزند. او محبوب ترین استقلالی این چند دهه است. فرهاد در محاسباتش باور دارد بودن در کنار شفر، او را نمی سوزاند و مجالی برای محبوبیت بیشترش می شود پس پا پیش گذاشته، آن هم در بدترین روزهای استقلال.

حالا نوبت افتخاری است تا اگر به تغییر فکر می کند، گامی بلند بردارد برای موفقیت تیمش . کافی است او از این محبوبیت درست استفاده کند. او که امسال برای تیمش قراردادی نصف قرارداد پرسپولیس برای اس ام اس ها و درآمدهایش بسته است، می تواند با استفاده از محبوبیت فرهاد، تیمش را درآمدزا تر کند. 

این تنها گوشه ای از ماجراست و مجیدی کسی است که می تواند باندهای مافیایی درون استقلال را خنثی کند. چون او بهتر از هر کسی این ها را می شناسد و با آمدنش می تواند این افراد را از بدنه باشگاه براند.

41258

کد N1775022

وبگردی