آفتاب

«صادق برمکی» چرا کشته شد؟ | آخرین خبر از پرونده قتل در مهاباد

«صادق برمکی» چرا کشته شد؟ | آخرین خبر از پرونده قتل در مهاباد

«صادق برمکی» چرا کشته شد؟ | این سوالی است که بسیاری را به خود مشغول کرده است؛ از همه بیشتر مسئولان انتظامی و دادستانی استان آذربایجان غربی. دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به دستگیری عوامل قتل و آتش زدن صادق برمکی جوان مهابادی 19 ساله، گفت: انگیزه قاتلان جوان مهابادی هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: قتل مهاباد؛ جزئیات جدید

بیشتر ببینید: فیلم: صادق برمکی ...
بیشتر بخوانید: علت قتل مهاباد؛ عشق یا شیطان پرستی؟
بیشتر بخوانید: فیلم برداری از قتل در مهاباد .

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری چهار نفر در مهاباد به اتهام قتل یک جوان ۱۹ ساله خبر داد و گفت: تحقیقات مقدماتی درخصوص انگیزه انجام این عمل مجرمانه ادامه دارد.
به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، مصطفی حبیبی افزود: پس از اعلام گزارش وقوع یک فقره قتل جوان ۱۹ ساله در محدوده خارج از شهر مهاباد در تاریخ سوم مهرماه، متهمان به قتل در اسرع وقت توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده در بازپرسی مهاباد،تحقیقات درباره علل و انگیزه های این جنایت آغاز شده و ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه  انگیزه ارتکاب این جنایت هنوز مشخص نیست افزود: طبق گزارش های اولیه، افراد دستگیر شده از دوستان مقتول بوده اند که او را به طرز فجیعی به قتل رسانده و حتی با جنازه مقتول عکس سلفی هم گرفته اند.
حبیبی تاکید کرد: پس از وقوع این قتل،عکس هایی مربوط به آن در فضای مجازی منتشر وموجب نگرانی و تشویش مردم شد،که با اقدام به موقع در دستگیری عاملان جنایت ارامش به مردم بازگشت لذا از همه مردم عزیز تقاضا داریم نسبت به منتشر کردن و دست به دست کردن چنین عکس ها و مطالبی که موجب نگرانی و یا تشویش اذهان می شود خودداری کنند.
کد N1774879

وبگردی