آفتاب

فیلم: صادق برمکی | در «فیلم مهاباد» چه می گذرد؟ | محتوای فیلم قتل و آتش زدن صادق برمکی در مهاباد | 18+

فیلم: صادق برمکی | در «فیلم مهاباد» چه می گذرد؟ | محتوای فیلم قتل و آتش زدن صادق برمکی در مهاباد | 18+

فیلم: مهاباد | جسد صادق برمکی در سردخانه | محتوای فیلم قتل مهاباد آن قدر وحشتناک است که نمی توان آن را در دیدرس عموم قرار داد. در این فیلم 15 دقیقه ای، تصاویر قاتلان با ماسک و دستکش سفید دیده می شود که با بی رحمی تمام، صادق برمکی را با چاقو و ساطور مضروب می کنند و وقتی او را همچنان زنده می بینند، به آتش اش می کشند...

بیشتر بخوانید: قتل مهاباد؛ جزئیات جدید
بیشتر بخوانید: علت قتل مهاباد؛ عشق یا شیطان پرستی؟
بیشتر بخوانید: فیلم برداری از قتل در مهاباد .
بیشتر بخوانید: عاملان قتل مهاباد حالت عادی نداشتند


پس از دستگیری قاتلان، با بازیابی فلش مموری های همراه قاتلان که از حادثه قتل صادق برمکی در مهاباد فیلم برداری کرده بودند فیلم کامل و تصاویر حادثه بدست می آید.

همزمان با دستگیری متهمان قتل صادق برمکی در مهاباد، فیلمی از صحنه قتل پسر جوان به‌دست آمد که در آن متهمان از صحنه قتل و آتش زدن مقتول فیلم گرفته بودند.

صادق برمکی دانشجوی حسابداری بود و یک خواهر کوچک‌ تر از خود داشت.

یکی از بستگانش که فیلم لحظه قتل و آتش زدن او را دیده، درباره جزئیات قتل صادق برمکی در مهاباد گفت: هر چهار پسری که در رابطه با قتل صادق برمکی در مهاباد دستگیر شده‌ اند بین ۱۸ تا ۲۰ سال دارند و همیشه در دانشگاه و بیرون با صادق برمکی بودند.

آنها شب حادثه قتل صادق برمکی در مهاباد، او را به بهانه تفریح سوار پراید کردند و با هم به چند کیلومتری مهاباد رفتند، اما در یک لحظه با ساطور و چاقو او را مجروح کردند و صبح روز بعد نیز در حالی‌ که هنوز نفس می‌کشیده است و زنده بوده است با بنزین آتشش زدند.

محتوای فیلم قتل صادق برمکی در مهاباد
او درباره محتوای فیلمی که متهمان از صحنه قتل و سوزاندن تهیه کرده‌اند نیز گفت: فیلم قتل صادق برمکی در مهاباد حدود ۱۵ دقیقه است و چند بار قطع و وصل می‌ شود.

اولین ثانیه‌ های آن نیز صادق را در حالی‌ که سرش زخمی است و به حالت تقریبا بیهوش در صندلی عقب ماشین نشسته و سرش روی بالشتک خودرو افتاده، نشان می‌دهد.

متهمان خیلی خونسرد و آرام هستند، صدای ضبط خودرو را بلند کرده‌اند و ماشین هم در حال حرکت است. آنها دستکش سفید دارند و به صورتشان نیز ماسک زده‌اند. فیلم قتل صادق برمکی در مهاباد لحظه‌ ای قطع می‌شود اما در شروع دوباره می‌بینیم متهمان ماشین را به بیرون از شهر برده‌ اند و در حال پیاده شدن از آن هستند. سپس با ساطور و چاقو ضرباتی به صادق می‌ زنند. در این لحظه، صدای یکی از متهمان می‌آید که به دیگری می‌گوید برو تو هم بزن… داره بلند می‌شه ..

آشنای صادق، لحظه آتش زدن مقتول را نیز این‌گونه توضیح می‌دهد: فیلم قتل صادق برمکی خیلی فجیع است و نمی‌ توان براحتی به آن نگاه کرد.

ثانیه‌ های آخرش، صادق برمکی را در حالی‌ که در آتش است، نشان می‌ دهد. آنها بنزین ریختند و او را آتش زدند. در بخشی از فیلم قتل صادق برمکی دو نفر از متهمان را دیدم که دوربین را بالا می‌ آورند و ـ به حالت سلفی ـ ژست می‌گیرند.
کد N1774707

وبگردی