آفتاب

کشته شدن کارگر کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین حین تمیزکاری

کشته شدن کارگر کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین حین تمیزکاری

روز گذشته یک کارگر شاغل در کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در شهرک صنعتی شماره یک زنجان ، در حین انجام کار در درون دستگاه خمیر ساز کشیده شد و جان باخت.

به گزارش ایلنا، روز گذشته دوشنبه(۱۰ مهرماه) یک کارگر شاغل در کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در زنجان ، در حین انجام کار در درون دستگاه  خمیر سازکشیده شد و جان باخت.

در این زمینه « هومن امیدوار »معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تایید این خبر گفته است : در جریان این حادثه  که بعدازظهر روز گذشته در شرکت کاغذسازی راشا کاسپین  اتفاق افتاد کارگر متوفی مشغول تمیز کاری دستگاه خمیر ساز بوده است که تحقیقات ما در این مورد همچنان در دست پی گیری است.

به گفته وی ،کارگران هنگام کار با دستگاه‌ها باید به موارد ایمنی در کار توجه دقیق داشته باشند چراکه کوچکترین بی‌احتیاطی و سهل انگاری ممکن است، عواقب تلخی را به همراه داشته باشد.

 همچنین جواد مرادی  (مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان) نیز گفته است: این حادثه حوالی ساعت ۱۴:۳۰ ظهر دیروز دوشنبه به این مرکز اعلام شد و بلافاصله عوامل اورژانس مستقر در پایگاه الهیه با تجهیزات کامل درمانی عازم محل  حادثه شدند.

به گفته وی متاسفانه این کارگر جوان که بخشی از سر و دستش به درون دستگاه کشیده شده بود در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده بود.

حمیدرضا یاختی فر (مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان) در ارتباط با حادثه  منجر به مرگ کارگر کاغذ سازی راشا کاسپین نیز گفته است:بعد از اطلاع از حادثه سریعا عوامل امدادو نجات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند  و پس از رهاسازی، کارگرمتوفی  جسد وی را تحویل عوامل اورژانس و نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.

کد N1774192

وبگردی