آفتاب

فقط سایپا ملی‌پوشانش را لو داد/آقای تاج ، تیم‌ملی یعنی تیم همه مردم!

فقط سایپا ملی‌پوشانش را لو داد/آقای تاج ، تیم‌ملی یعنی تیم همه مردم!

باشگاه سایپا 4 ملی‌پوشی که از دیشب به اردوی تیم‌ملی داده است را لو داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کی روش که هنوز خودش به تهران نرسیده در تعاملی جالب با فدراسیون فوتبال نام ملی پوشانی که به اردو دعوت شده اند را اعلام نکرده است. اردوی ملی پوشان از شب قبل آغاز شده و کارلوس کی روش تازه امروز به تمرینات اضافه می شود. 

در این بین تنها باشگاه سایپا نام 4 ملی پوشش را معرفی کرده است و در کانالش از دعوت میلاد ترابی ، کنعانی زادگان ، دانیال ماهینی و علی قلی زاده به اردوی تیم ملی سخن گفته است. جالب اینکه از این تیم اخباری به اردو دعوت نشده که سابقه حضور در میان گلرهای ملی را داشته است.

کنعانی زادگان که سال قبل کابوس استقلالی ها بود هم دوباره از تیم علی دایی به اردو فرا خوانده شده است. سایر تیم ها از معرفی ملی پوشان شان منع شده اند! این درحالی است که برای اولین بار در طول تاریخ شاید باشد که یک تیم ملی بازیکنان ملی پوشش را به مردم معرفی نمی کند و یواشکی تمرین می کنند.

کارلوس کی روش که از سوی مسئولان حمایتی نشده و برنامه های تمرینی تیمش آن طور که نمی خواسته و در شان تیم ملی فوتبال است ، پیش نرفته این تصمیم جدید را گرفته و جالب اینکه فدراسیون فوتبال به جای حل مشکلات و نیازهای تیم ملی ، با رو پوشانی تیم ملی از مردم موافقت کرده است!  

درحالی که برگزاری بازی های تیم ملی برابر روسیه و احتمالا توگو قرار است با درآمدهای حاصل از پخش تلویزیونی شان تامین شود ، مشخص نیست این بگیر و ببندها دقیقا به چه دلیلی اتفاق می افتد و چرا فدراسیون مهدی تاج اقلا درموردشان توضیحی نمی دهد؟

4141

کد N1772811

وبگردی