آفتاب

امیر محمد مدنی کیست؟ +عکس | چرا امیر محمد مدنی بازیکن پرسپولیس نماند؟ | برانکو به مدنی اعتقاد داشت

امیر محمد مدنی کیست؟ +عکس | چرا امیر محمد مدنی بازیکن پرسپولیس نماند؟ | برانکو به مدنی اعتقاد داشت

امیر محمد مدنی کیست؟ | امیر محمد مدنی بازیکن تیم امید پرسپولیس بود. مدنی 4 سال پیش و در تست استعدادیابی پرسپولیس وارد امیدهای این تیم بود، در حالی که پیش از آن فوتبالیست حرفه ای نبود. امیر محمد مدنی بعد از دو سال بازی در تیم امید پرسپولیس سال 94 برای انجام خدمت سربازی از این تیم جدا شد...

امیر محمد مدنی سال 94 از پرسپولیس جدا شد و در حالی که قرار بود به ملوان برود، ناگاه سر از راه آهن درآورد و به عنوان سهمیه زیر 23 ساله های راه آهن برای این تیم بازی کرد. خود او در گفتگویی درباره جدایی از پرسپولیس گفت: پس از صحبت‌هایی که با مدیر برنامه‌هایم داشتم تصمیم گرفتم تا از تیم محبوبم جدا شوم تا برای گذراندن دوران مقدس‌سربازی راهی یکی از تیم‌های نظامی شوم.
مهاجم جوان که مدتی در پرسپولیس زیر نظر برانکو تمرین کرده بود، درباره تمرینات خود زیر نظر برانکو اظهار داشت: او مربی بزرگی است و به بازی من نیز اعتقاد زیادی داشت اما قسمت این بود که در این مقطع از تیم محبوب دوران کودکی‌ام جدا شوم.
امیر محمد مدنی 2 سال با پرسپولیس قرارداد داشت. او درباره ادامه فوتبالش در پرسپولیس گفته بود: «بعد از اتمام خدمت سربازی باید به پرسپولیس برگردم. الان می‌روم، اما مطمئن باشید یک روز با قدرت به پرسپولیس بازخواهم گشت. شرمنده هواداران پرسپولیس شدم اما به آنها اطمینان می دهم روزی با پیراهن پرسپولیس برایشان گلزنی کنم.»
جالب است بدانید مدنی فوتبالیست حرفه ای نبود و فوتبال را از تیم امید پرسپولیس شروع کرد. سال ١٣٩٢ در ورزشگاه امام رضا در تست و استعداد يابي تيم اميد پرسپوليس اين بازيكن براي تيم اميد انتخاب شد.
در ادامه عکس امیر محمد مدنی بازیکن فقید پرسپولیس و راه آهن را در کنار مجید نائینی مربی فقید پرسپولیس می بینید..


امیر محمد مدنی و مجید نائینی، بازیکن و مربی فقید پرسپولیس
کد N1772500

وبگردی