آفتاب

انجام ۱۰۱ ماموریت امدادی و امدادرسانی به ۱۵۳ هموطن آسیب‌دیده

انجام ۱۰۱ ماموریت امدادی و امدادرسانی به ۱۵۳ هموطن آسیب‌دیده

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه به 153 تن از هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح، طی 24 ساعت گذشته امدادرسانی شده است، گفت: 73 تن از هموطنان با انجام عملیات متعدد، نجات داده شده، 55 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 60 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر طی 24 ساعت گذشته در سراسر کشور، گفت: طی این مدت 101 ماموریت امدادی برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سراسر کشور انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه به 153 تن از هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح، طی 24 ساعت گذشته امدادرسانی شده است، افزود:  73 تن از هموطنان با انجام عملیات متعدد، نجات داده شده، 6559 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 60 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر درباره انجام عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح ترافیکی، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 16 مورد عملیات رهاسازی انجام شده است که 15 مصدوم از داخل خودروها در سوانح ترافیکی رهاسازی شده اند.

کد N1772233

وبگردی