آفتاب

ایران‌کیش متولی کارگاه‌های آموزشی درگاه‌های اینترنتی بانک سپه

ایران‌کیش متولی کارگاه‌های آموزشی درگاه‌های اینترنتی بانک سپه

شرکت‌ کارت اعتباری ایران‌کیش مجموعه کارگاه‌های آموزشی درگاه پرداخت اینترنتی و روش‌های بازاریابی مشتریان، برای روسای دفاتر، شعب‌ و ...

گروه بنگاه‌ها:شرکت‌ کارت اعتباری ایران‌کیش مجموعه کارگاه‌های آموزشی درگاه پرداخت اینترنتی و روش‌های بازاریابی مشتریان، برای روسای دفاتر، شعب‌ و صندوقداران بانک سپه را برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش قاسم جلالی، کارشناس بازاریابی بانک سپه با بیان اینکه هدف‌ از برگزاری این مجموعه، آشنایی اعضای بانک سپه با روش‌های جدید و خدمات در زمینه درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای مشتریان است، گفت: با توجه به رشد کسب‌و‌کارهای اینترنتی و ورود شرکت‌های استارت‌آپ و فین‌تک‌ها در بازار و در راستای افزایش سهم بازار بانک در حوزه درگاه‌های پرداخت اینترنتی، کارگروه‌های آموزش در رده‌های مختلف برگزار شد. جلالی اظهار کرد: در این کارگاه‌ها و سمینارها کارشناسان کسب‌و‌کار، روسا و صندوق‌داران شعب بانک سپه حضور داشتند و ایران‌کیش متولی بحث آموزشی آن شده است.

 

 وی درباره اینکه چرا بانک سپه، شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش را برای این کار انتخاب کرده است، گفت: تعداد درگاه‌هایی که از سوی ایران‌کیش تا به امروز برای بانک سپه نصب شده است نسبت به سایرین بیشتر است از سویی شرکت ایران‌کیش از فرآیند نصب و فعال‌سازی درگاه بسیار سریع‌تری برخوردار است. کارشناس مسوول بانک سپه تاکید کرد: تحقیقات میدانی نشان می‌دهد اگر فعالیتی از سوی شرکت‌های مشابه دو تا سه هفته زمان می‌برد، ایران‌کیش همان فعالیت را در سه تا چهار روزانجام داده است. با حضور ایران‌کیش، تعداد نصب‌های ما با سرعت زیادی در حال افزایش است. جلالی افزود: اگر این نیاز احساس شود، جلسات آموزشی دیگری برای شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد که ایران‌کیش متولی آن خواهد بود. وی ادامه داد: بعد از این سمینارها و جلسات نیز نشست‌های ماهانه‌ای با کارشناسان کسب‌و‌کار و شرکت ایران‌کیش در زمینه رفع مشکلات برگزار می‌کنیم.

کد N1772119

وبگردی