آفتاب

ترامپ و حامیانش بدانند، در روز واقعه جوانان مصمم‌تر از پیشینیان وارد عمل می‌شوند

ترامپ و حامیانش بدانند، در روز واقعه جوانان مصمم‌تر از پیشینیان وارد عمل می‌شوند

در فراخوان جمنا برای تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججى تاکید شد که ترامپ و حامیان خائن پیدا و پنهان او بدانند که به روز واقعه نسل جدید و جوانان غیور این سرزمین در عرصه های سخت نبرد با اراده‌تر و مصمم‌تر از پیشینیان برای صیانت از انقلاب خود و پاسداری از نظام و کشورشان وارد عمل می شوند.

به گزارش ایلنا، فراخوان جبهۀ‌ مردمی‌ نیروهای‌ انقلاب‌ اسلامی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (آیات ۱۶۹ و ۱۷۰ آل عمران)

اینک پیکر رعنا جوانى می آید که مدتهاست روح بلند، ایمان سترگ و اراده پر صلابتش نه تنها جسم و جان یک ملت که عالمی را مسحور و مسخر عظمت خود کرده است و  به یمن صفای باطن و  نیت پاک وخالصش بر دوست و دشمن حجت شده است.

پیکر مطهر و قطعه قطعه شده این پاسدار دلاور درآستانه تاسوعا و عاشوراى مولایش حسین(ع) و در ایامى به آغوش  مشتاقان بازمى گردد که یاد آور رشادتهای ملت بزرگ ایران در دفاعی  مقدس و طولانی است.

او مى آید تا همه پیام هاى حماسه کربلا و آرمان های دفاع مقدس را با سند صداقت و پاک بازیاش  بر جانهای آماده یادآور شود.

تن بی سر پاسدار شهید محسن حججی بر دستانی مشایعت میشود که ملائکة الله بر آن ها بوسه می زنند و شهیدان بدان تبرک می جویند. مردم به استقبال و بدرقه عزیزى میشتابند که مقاتل و روضه های عاشورا را با عمل خویش وخون خود برایشان ترنم و بازخوانى کرده است. مردی از تبار اصحاب الحسین (ع )که ترجمان ادب، وفا و اطاعت از امام و ولی خویش بود و اسوه ای متعالى برای همه آنان که دل در گرو خوبی ها دارند و قلبشان برای انقلاب و نظام اسلامی و اعتلا و امنیت این کشور و ملت می تپد.

مردم سوگوار با شور و نواى حسینى مى آیند تا به رجزهای بی مایه غول سبک مغز و حاکم تهی از شرافت امریکای جهان خوار پاسخی درخور و با صلابت بدهند. و به دولت مردان خود بگویند در مقابل دشمنان غدار مردانه بایستید و هرگز تن به ذلت سازش و کرنش در مقابل قدرت های پوشالی دنیا ندهید. با قامتی افراشته بر پاهای استوار این ملت قهرمان وشهید پرور بایستید و از تکیه بر عصاى پوسیده خصم خبیث بپرهیزید.

مردم می آیند تا به مستکبران و اذناب قارونی و مرتجع منطقه ای شان یادآور شوند رابطه این مردم با انقلاب و رهبرشان ناگسستنی است.

ترامپ و حامیان خائن  پیدا و پنهان او بدانند که به روز واقعه نسل  جدید و جوانان غیور این سرزمین در عرصه‌های سخت نبرد با اراده‌تر و مصمم‌تر از پیشینیان برای صیانت از انقلاب خود و پاسداری از نظام و کشورشان وارد عمل می شوند و طعم تلخ شکست و ندامت همیشگی را به آنان می چشانند.

با رستاخیز حضور خود فریاد خواهندکرد این ملت بزرگ با تمدنی اصیل و عمیق و چنگ زده به حبل متین خداوندی، مقهور تحریم‌های بی رحمانه و سایر روش‌های ظالمانه نخواهد شد و در قاموس پر افتخار آنان عقب نشینى معنا و مفهوم ندارد و فرزندان شجاع این ملت به هنگام ضرورت، کانون های ظلم و چشم فتنه را در هر نقطه عالم که باشد با عزم واراده راسخ خود نشانه خواهند رفت.

جبهه مردمی نیروی های انقلاب اسلامی ضمن دعوت از امت استوار و مردم غیور برای حضور یکپارچه در آیین بزرگداشت این شهید عزیز اعلام میدارد در روز چهارشنبه دوشادوش مردم ولایی و  عاشورایی تهران در مراسم تشییع این شهید پاکباخته مدافع حرم حاضر خواهد شد و بر استمرار راه امام و شهیدان والامقام که راه آزادگی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان عالم است ونیز پیروی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای که رمز عزت، افتخار و همه پیروزی های ملت ماست و بر تداوم راه مدافعان حرم و شهیدان والا مقام آن تاکید خواهد کرد.

والعاقبةلاهل‌التقوىوالیقین

جبهه مردمى نیروهاى انقلاب اسلامى-      

۹۶/۷/۴

کد N1771934

وبگردی