آفتاب

جزییات برنامه استقبال از پیکر شهید حججی در اصفهان

جزییات برنامه استقبال از پیکر شهید حججی در اصفهان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان جزییات استقبال از پیکر شهید حججی در اصفهان را علنی کرد.

بخوانید: پیکر سر بریده شهید حججی | اولین عکس های بدن بی سر محسن حججی
بخوانید: میزان مهریه همسر شهید حججی | محسن حججی مهریه اش را پرداخت؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: مراسم استقبال از پیکر شهید حججی فردا ساعت ۱۶:۳۰ در میدان امام(ره) برگزار می‌شود.

داریوش وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون ویژه برنامه‌های تشییع پیکر شهید محسن حججی در اصفهان اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر شهید حججی فردا ساعت 16:30 در میدان امام(ره) برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم تشییع شهید در نجف آباد برگزار می‌شود، افزود: پیکر شهید حججی در اصفهان تشییع نخواهد شد و تنها مراسم گرامیداشت و استقبال از این شهید گرانقدر فردا در اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: در  این مراسم سخنرانی و مداحی برای گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی برنامه ریزی شده است اما تاکنون سخنران مراسم به طور قطع مشخص نیست.

وی ادامه داد: پیکر شهید حججی مستقیماً از فرودگاه اصفهان به میدان امام(ره) منتقل شده و سپس مراسم استقبال از این شهید گرانقدر از بعد از ظهر تا نماز مغرب و عشاء به طول خواهد انجامید و بعد آن پیکر به نجف آباد انتقال می‌یابد.

وکیلی با اشاره به فضاسازی میدان امام(ره) خاطرنشان کرد: میدان امام(ره) برای مراسم استقبال از فضاسازی ویژه‌ای خواهد داشت که برنامه‌های آن در دست اجراست.
کد N1771833

وبگردی