آفتاب

دو سوم کارکنان شهرداری تهران عضو بسیج هستند

دو سوم کارکنان شهرداری تهران عضو بسیج هستند

شهردار تهران گفت: دو سوم کارکنان شهرداری تهران یعنی حدود 42 هزار نفر عضو بسیج هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در همایش اقتدار حسینی که توسط بسیج شهرداری تهران برگزار شد،‌ گفت: شروع سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس با نخستین روزهای محرم تقارن داشت که این تقارن بسیار پرمعناست.

وی افزود: آموزه‌های امام حسین (ع) باید سرلوحه کار مدارس و دانشگاه‌های ما باشد و راه ایشان باید راه دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و معلمان باشد.

نجفی گفت: در هشت سال دفاع مقدس بیش از هر چیز شهدای ما تحت تاثیر آموزه‌های امام حسین (ع) بودند و لحظه لحظه‌های حیات این عزیزان با یاد امام حسین (ع) سپری شده است، لذا این تقارن را باید به فال نیک گرفت.

شهردار تهران تاکید کرد: این خط سرخ شهادت که نقطه آغازین آن روز عاشورا بوده و در تمام طول تاریخ ادامه پیدا کرده است، باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد. برادران و خواهران عزیز اعضای محترم بسیج و عضو خانواده بزرگ شهرداری تهران که بیش از 42 هزار نفر از همکاران ما امروز عضو بسیج هستند، نکته بسیار قابل توجهی است چرا که علاقه‌مندی کارکنان ما برای عضویت در بسیج را نشان می‌دهد.

نجفی با اشاره به اینکه در سازمانی که دو سوم آن عضو بسیج باشند، باید این سازمان به یک سازمان نمونه تبدیل شده باشد، گفت: متاسفانه امروز این وضعیت را شاهد نیستیم و شرایط مورد رضایت نیست. انتظار می‌رود هر یک از شما همکارانی که عضو بسیج هستید، علاوه بر این خود را با فرهنگ بسیج تربیت کنید و اعمال شما معرف فرهنگ بسیج باشد باید اطراف خود را نیز با فرهنگ بسیجی عطرآگین کنید.

وی افزود: ان‌شاءالله روزی برسد که شهرداری به عنوان خوش نام‌ترین سازمان در کشور معرفی شود. امیدوارم همه ما جزء پیروان و رهروان امام حسین (ع) قرار بگیریم و خداوند این توفیق را نصیب همه ما کند و اخلاق و رفتار ما نشأت گرفته از اخلاق و رفتار امام حسین (ع) باشد و رویکردمان نیز رویکرد اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

کد N1771735

وبگردی