آفتاب
در ایام حج امسال؛

زائران ایرانی خانه خدا ۸ میلیون دقیقه مکالمه داشتند

زائران ایرانی خانه خدا ۸ میلیون دقیقه مکالمه داشتند

زائران ایرانی بیت الله الحرام در ایام حج امسال، بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه کردند که متوسط زمان مکالمات در حدود ۲ دقیقه بوده و ۷۵.۴۰ درصد مکالمات نیز موفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی در ایام حج تمتع سال ۹۶ خبر داد.

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: امسال با توجه به پیش بینی نیازهای ارتباطی ایام حج، با در نظر گرفتن مسیرهای ترانزیت مناسب بین ایران و عربستان، به صورت دائم مسیرهای مورد نظر را مورد بازنگری کیفی قرار دادیم تا ضمن ارتقاء کیفی مکالمات ، میزان ترافیک راهیابی نشده(No Route) کاهش چشمگیری یابد .

به منظور ایجاد راحتی و سهولت در برقراری ارتباط بین حجاج و بستگانشان در ایران، شاخصهای کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان هر ساله در ایام حج، به طور ویژه تحت نظارت مستمر شرکت ارتباطات زیرساخت قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال، بلافاصله هماهنگی لازم از سوی مراکز مدیریت شبکه اداره کل کنترل و هماهنگی شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، برای رفع آن به کار گرفته می شود .

براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، در ایام حج تمتع امسال، تمامی ترافیک ارتباطی از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شد و با توجه به پایش مستمر پارامترهای کیفیتی ترافیکی، کیفیت مناسبی در اختیار مشترکین قرار گرفت.

به این ترتیب درصد موفقیت ارتباطات عربستان (ASR) به طور متوسط به ۷۵.۴۰ درصد و همچنین متوسط زمان مکالمات حدود ۲ دقیقه اعلام شد. براساس بررسی های به عمل آمده، کیفیت صدا نیز مثبت و مورد رضایت مشترکان ارزیابی شده است.

کد N1771589

وبگردی