آفتاب
حواشی کمیته‌ای که برای کمک آمده است؛

اعتراض افتخاری به حضور حسن روشن در کمیته فنی استقلال

اعتراض افتخاری به حضور حسن روشن در کمیته فنی استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اولین جلسه کمیته فنی این باشگاه از صحبت‌های حسن روشن دلخور شده و درخواست کرده است وی دیگر به جلسات کمیته فنی دعوت نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست کمیته فنی تیم فوتبال استقلال صبح امروز در ساختمان این باشگاه تشکیل شد. اعضای این کمیته تا قبل از تشکیل به صورت رسمی از سوی باشگاه معرفی نشدند و تنها از سوی برخی از مسئولین در باشگاه با چندن پیشکسوت این باشگاه تماس گرفته شده بود و از آنها به صورت تلفنی برای حضور در این نشست دعوت به عمل آمده بود. جواد قراب، علی جباری، حسن روشن، بیژن طاهری، سهراب بختیاری زاده، محمد نوری و سیروس دین‌محمدی نفراتی بودند که در این نشست حضور پیدا کردند.

از نکات حاشیه‌ای این نشست صحبت‌های تند حسن روشن بود که مطابق معمول حملات سنگینی را نسبت به سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه انجام داد. روشن کماکان خودش را منتقد جدی افتخاری دانست. او که در آخرین مصاحبه‌اش علیه افتخاری گفته بود او مثل اختاپوس روی استقلال افتاده و بلند نمی شود، در حاشیه این نشست گفت: «من افتخاری را قبول ندارم و با هیات مدیره طرف هستم». البته روشن صحبت‌های دیگری هم کرد که در قامت یک عضو کمیته فنی از وی چنین انتظاری نمی رفت.

کلیه اعضای کمیته فنی به جز قراب و جباری در پایان نشست و به محض خروج از جلسه در مقام پاسخگویی به خبرنگاران در آمدند و نکته اینجا بود که حتی دو نفر از اعضای کمیته فنی مثل هم صحبت نکردند و صحبت های ناهماهنگ آنها کاملا به چشم می آمد.

جواد قراب و علی جباری حاضر به مصاحبه نشدند، اما این مصاحبه نکردن آنها هم حاشیه‌هایی در بر داشت و آنها متهم به عدم پاسخگویی به رسانه‌ها شدند.

ولی حاشیه بزرگتر این نشست که دور از چشم اهالی رسانه اتفاق افتاد موضعگیری افتخاری نسبت به حضور روشن در کمیته فنی بعد از صحبتهای امروز وی بود. افتخاری حتی از برخی از اعضای کمیته فنی خواسته تا از جلسه بعد حسن روشن در بین مدعوین نباشد.

روشن بعد از نشست، صحبت از قرارداد سه ساله و بحث های مالی آن هم با هیات مدیره باشگاه داشت و افتخاری این جملات او را هم شنید و آن را کنار مصاحبه‌های قبلی وی گذاشت. حال باید دید که اگر کمیته فنی دوام داشته باشد، آیا از جلسه بعد حسن روشن در بین اعضای آن خواهد بود یا خیر. 

کد N1771264

وبگردی