آفتاب
میرلوحی به ایلنا خبر داد؛

جلسه کمیته ارزیابی فردا برگزار می‌شود/ احتمال قرائت گزارش نهایی در جلسه فردا

جلسه کمیته ارزیابی فردا برگزار می‌شود/ احتمال قرائت گزارش نهایی در جلسه فردا

یک عضو کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: فردا جلسه کمیته ارزیابی برگزار می‌شود و امکان دارد گزارش نهایی در آن قرائت شود.

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین فعالیت کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: فردا جلسه کمیته ارزیابی برگزار خواهد و امکان دارد گزارش نهایی در این جلسه قرائت شود.

وی افزود: برای تهیه گزارش، فرم‌های نظرسنجی تهیه و تنظیم شد و برای دانشگاهیان، سیاسیون و اشخاصی که اخبار شورا را دنبال می‌کردند ارسال شد که نظرات و پاسخ‌های متنوعی را دریافت کردیم.

این عضو کمیته ارزیابی در پاسخ به این سوال که برآیند نظرات چه بوده است، عنوان کرد: اغلب بر کلیت و استمرار کار شورای عالی سیاست‌گذاری اتفاق‌نظر داشتند و تاکید برآن بود که شورا به راه خود ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد: شورای عالی سیاست‌گذاری توانست با افکار عمومی ارتباط خوبی بر قرار و بر اساس همان نیز نقشه راه تدوین کند.

میرلوحی در پاسخ به این سوال که بیشترین نقدها و انتقاداتی که به شورای عالی سیاست‌گذاری شده در چه حوزه‌ای بوده است، عنوان کرد: نحوه ساز و کار، آئین‌نامه‌ها، سطح‌بندی فعالیت‌ها،‌ عملکرد گروه‌ها و استان‌ها و نحوه بستن لیست، بیشترین نقدها را به همراه داشت. شورای عالی سیاست‌گذرای سهم قابل توجهی در مدیریت فضای سیاسی و انتخاباتی کشور داشته است.

کد N1770108

وبگردی